Mij. Zoon heeft dit jaar een kerstfeesten op school. Nu is aan de ouders gevraagd om ieder wat hapjes warm of koud voor de kinderen te maken. Gevulde eitjes en broodjes knakworst zullen al wel veel gemaakt worden dus heeft hier iemand wat leuke ideetjes die lekker zijn voor kinderen??
Sterretje uitsteken uit bladerdeeg. Beetje kaas en/of sesamzaad o.i.d. eroverheen en even in de oven. Fruitspiesjes
haha op elke school hetzelfde Ik moet morgen ff op de lijst kijken wat er al ingevuld is, maar als er nog niet veel toetjes zijn, ga ik voor spiesjes met poffertjes en fruit.
Kerstspiesje. Een prikker met augurk.komkommer.worstje en bovenop kaas maar uitgestoken met een stervorm
Hmm mja hier worden toetjes altijd afgeraden omdat die meestal blijven staan nadat alle buiken vol zitten. E vorig jaar hadden wij hele lekkere kipkokos-balletjes gemaakt maar de kindervoorkeur ging vooral uit naar allerhande zoete zooi De juffen vonden de balletjes wel erg lekker trouwens dus daar lag het niet aan Dir jaar gaan we nog eens hard nadenkend wat het wordt. Ik vind dat hartig ook leuk en lekker kan zijn... Maar dan dus wel in een leuk kerstdag vormpje zodat het ook nog gegeten wordt. Anders is het ook zonde van de tijd en moeite. Kom maar P met die inspiratie dus