Eerste kerst dr knal roze jottum sarisonu met zilvere bolero en zilvere majo. Tweede kerst een zandkleurig tule rokje met beige kleurig shirt en beige kleurige majo van shoeby ♡
dat jurkje van de h&m is wel leuk! ik wil iets wat ze daarna ook nog aan kunnen. had bij v&d leuke rokjes gezien.
Vinden jullie dat echt leuk; een stropdasje of vlinderdasje bij je kind? Zelf vind ik het helemaal niets maar heb het dit jaar maar een gevraagd aan zoon.. Wil je een das net zoals papa aanheeft naar zijn werk? Nee hoor, dat wilde hij niet... Okay dan... gelukkig... Ik heb de oplossing gevonden in www.meneersimmering.nl en meneertje krijgt dus een longsleeve aan met een opstrijkapplicatie! En GEEN spijkerbroek.. als ik iets niet feestelijk vind is dat een spijkerbroek.. maar goed, ben ook redelijk bejaard dus daar zal het wel aan liggen.
Ze krijgen alletwee iets aan speciaal voor kerst gekocht, maar ze kunnen het ook daarna prima dragen. Mijn oudste dochter is 1e kerstdag jarig; zij krijgt een roze tule rokje met een zwart shirtje, een roze bolero, roze glittermaillotje en zwart met poesapplicatieballerina's aan. Ze wordt 5 jaar. De jongste heeft een setje van H&M bestaande uit een roodgeruit jurkje, een rood vestje een rood maillotje en daarbij zwarte glitterballerina's. Dit is alleen voor 1e kerstdag. voor de andere gelegenheden hebben ze genoeg leuke kleertjes.
Een bloes, een longsleeve en een andere broek dan een spijkerbroek. Gewoon uit de kast. Het klinkt misschien gek, maar ik vind mijn jongens al snel te netjes lijken en dat past niet bij ze.
Nee, vind ik he-le-maal niks! Vooral van die leren stropjes met een giletje erbij, brrr ... Die opstrijkapplicatie vind ik wel grappig overigens! Maar hier geen dassen in de vrije tijd, maar gewoon lekker zittende gezellige kleding. Mooie blouse, leuke ribcort, zoiets.
Ik heb nog niks leuks gezien voor mijn oudste zoon. Normaal haal ik ieder jaar een set bij de H&M maar dit jaar is er haast niets in zijn maat (98/104). Zoek gewoon een zwarte pantalon en gilet, verkopen ze dat nergens meer
Product Detail | H&M NL Beide zoontjes doen deze aan omdat we die dag ook fotos gaan maken om uit te vergroten en omdat dit de enige dagen zijn die we van te voren kunnen plannen ivm werk van hun vader. En vind kerst ook heel leuk.
ik vind die echt nette pakjes voor jongens ook niks... hier een meisje en iig 1 dag dus een zwarte strokenjurk van name it met een zilveren bolero met subtiele glitter en een zelfde kleur glitterlegging van h&m. Na de feestdagen combineer ik de jurk met een knalroze bolero en legging en de glitterlegging en bolero met een stoer spijkerrokje.
heb er nog nooit wat speciaals voor gekocht, gewoon spijkerbroek aan met een leuke trui, waar hij zich prettig in voelt.
Ik heb vandaag bij de HEMA voor de jongens allebei een wit overhemd met zilverkleurige stropdas en een leuk zwart (soort joggingstof) jasje gekocht. Netjes voor kerst, daarna casual genoeg voor school.
Deze dus voor de jongste en de oudste heeft hem in het zwart/zilver. Die kan ze dan met kerstdiner aan, kerst en op haar verjaardag 2,5 maand later En tussendoor gaat hij vast nog wel eens omdat ze hem zo mooi vindt haha
iets uit de kast. Shannon waarschijnlijk wel een jurk, maar dat is het al gauw als ik haar laat kiezen haha.. heb een jurken meisje.
Gewoon een leuk overhemd op een spijkerbroek. Doe mijn zoontje er echt geen plezier mee om eruit te zien als een kerstbal
Ik vroeg het al eerder over dasjes e.d.... maar serieus... dragen jullie zoontjes (dagelijks) overhempjes? Mijn zoon is ruim 4 maar heeft nog nooit een overhemd aangehad... dat vind ik zulke ondingen (stijve boord, manchetten) en ook zo onhandig met al die knoopjes.
Nou, hij heeft toch veel blouses in de kast hoor! Van die stoere geruite en met streepjes enzo, geen gladgestreken hemden. Vind dat wel zo mooi staan onder een trui. Onder een hoodie geen kraagje.