Ik was me vanochtend aan het klaar maken om naar het werk te gaan. Op een gegeven moment doe ik mijn schoenen aan, komt m'n dochtertje aanlopen en kijkt met veel interesse naar m'n schoenen en zegt 'ohhh mama wat mooi!' en moest ze ook nog even aanraken. Manlief zei al je kunt wel horen van wie ze een dochter is. Stond even verteld van het kleine boefje geweldig gewoon! Zeggen jullie kids soms ook in 1 keer wat waar je helemaal versteld van staat?
Niet alleen dochters hebben dit, ook zonen hoor haha. Mijn zoon ziet nl altijd als ik iets nieuws heb. andere trui of andere schoenen hij ziet het meteen (en ik wissel vaak af hoor met de kleren haha) dan zegt hij altijd Oooh mama mooi! Mijn zoon is volgens mij 1 van de weinige mannen die ziet dat een vrouw iets nieuws heeft hahaha Het is wel heel lief!
Ik was van de week zo onwijs trots dat hij ineens uit zich zelf Daag daag riep tegen opa en oma en vol overgave zwaaide. Tot nu toe was het echt nog alleen maar brabbelen ( op papa, mama, aai en opa en oma na). Maar zo ver dat hij zegt dat ik lief ben dat niet, wel krijg ik te pas en te onpas dikke knuffels....*smelt*.
Ahhh lieve meid! Ik stond vandaag versteld dat Valerie mee deed met Nederland in beweging haha! Ze gingen daar bukken..en valerie deed mee
@ consider: wat leuk! Ik zie het helemaal voor me, zo schattig. Ik had bij baby zwemmen een ketting afgedaan en bij het aankleden vond Luca die en hield hem omhoog, zo van hier van mama. Ik deed hem om en hij knikt en zegt Mooi!
hier van daag een actie van fynn. hij liep naar onze hond en hij heeft de neiging echt lomp te doen. dan zeg ik gelijk: fynn (even een moment stil) nee nee doe maar aai. van middag dus ook dus ik : fynn (en even stil) zegt fynn in ene: nee nee aai. dacht dat ik niet meer bij kwam
@amfy: haha geweldig! Hij wist zelf dus al wat er achter na zou komen. @consider: op ned 3 is er altijd leren dansen met iemand van k3, denk dat Valerie dat ook wel leuk zou vinden.
Mila heeft een keer een zinnetje gezegd: baby is lief is toch om te smelten! verder na het eten van fenne aait ze over haar rug om boertje te laten doen, als ze een koekje heeft gaat ze eerst kijken of fenne ook een hapje wilt, en als fenne huilt gaat mila de (lege) fles pakken om te geven. afgelopen zondag bij de kinderboerderij, hertje eten geven: mond open om het voor te doen, en zei tegen het hertje: mjamjamjam
@miffy: ohh echt te schattig! @sidmick: inderdaad dan telkens net te laat de beweging doen..maar wat een plezier kunnen ze ermee hebben! Echt kinderen zijn heerlijk!
hier is mama een sjatje (schatje ) als ik zeg mama is een zegt ze sjatje zooooo lief!!! hier uit het niets zelf haar schoenen aan doen!! ik stond versteld!
ja hier ook!! Leuk is dat he?! Vanmorgen mn zomerschoenen weer eens uit de kast geplukt, en Quinn gelijk, mooi mama! Toch geweldig
Ja geweldig Vandaag had mijn moeder nieuwe schoenen aan, mijn zoon meteen: ooh oma Koen mooi! Dat mijn vader keek even naar de schoenen naar mijn moeder en zegt: huh heb je nieuwe schoenen? Ja zegt mijn moeder maar er is maar 1 man die dat ziet (wijzend naar mijn zoon) hahaha
vandaag ook weer iets geweldigs: ik zeg altijd: m. hou van jou!! En vanavond zei ze: "mama.... hou jou jou" *smelt*