Het gaat al een hele poos niet lekker met mn vader. Hij is hartpaciënt en is al weer een hele poos aan het tobben met zn hart maar gelukkig allemaal onschuldig en hoeven we ons geen zorgen om te maken. Hij kan er 100 mee worden in principe. Maar hij is nu al een tijdje erg benauwd. Het begon heel onschuldig met een kou die hij had opgelopen dus je denkt er verder niet zo bij na. Nu kreeg hij ook erge helse pijn bij zn middenrif. Gekneusde ribben zei de arts. Hoe hij daar aan komt? Geen idee maar dat doet toch geen zeer in je middenrif? Eergisterennacht moesten ze naar de huisartsenpost(mn moeder en vader) Hij hield het niet meer en was zo beroerd. Onstoken maagwand werd er gezegd. Nog meer pillen mee naar huis en rustig aan doen en op het eten letten. Vanmorgen sprak ik mn moeder. Het gaat helemaal niet goed met mn vader nu. Hij had een sollicitatie en is weggegaan want hij schijnt helemaal niet goed te zijn geworden. Hij heeft de sollicitaie zelfs moeten cancelen want het ging gewoon niet. Hij kan bijna geen auto meer rijden,hij krijgt bij alles wat hij doet bijna geen lucht meer en het gaat alleen een heel klein beetje beter wanneer hij ligt. Vannacht heeft hij beneden gezeten,de hele nacht,zoveel pijn en benauwd dat hij is heeft hij zittend! hazeslaapjes gedaan. Ook heeft al sinds kort erge hoofdpijn en paracetamol is het enige wat hij mag hebben ivm medicatie voor zn hart,maar de paracetamol werkt er helemaal niet tegen. Mn vader is ontzettend bleek,uitgeput,heel zwaar benauwd en heeft pijn,echt heel erg veel pijn. Mn vader is niet iemand die gauw aan e bel trekt als er wat is en gaat vaak door maar nu kan hij echt helemaal niks. Ik vindt het zo eng! Mn moeder die niet zo snel ongerust is qua mn vader maakt zich nu ook zorgen omdat alle dingen die het zouden kunnen zijn het dus allemaal niet zijn. We denken nu dat het misschien iets anders zou kunnen zijn maar ik wil er niet eens aan denken. Mn moeder is zelfs bang dat als het zo doorgaat dat het slecht afloopt....en zoiets heeft mn moeder nog NOOIT gezegd,echt nog nooit.... Ik maak me echt mega zorgen,ben bang...... Vanmiddag moet hij weer naar de huisarts en we hopen dat ze hem snel verder onderzoeken in het ziekenhuis. Iets zit helemaal niet goed,het lijkt goed mis te zijn maar wat mankeerd hij toch? Het is niet zn maag,nu ook niet zn hart,geen griep,niet die gekneusde ribben..... Wat in godsnaam dan wel? Khoop dat we snel meer weten. Vindt het echt zielig om mn vader zo bang te zien en zo beroerd te zien. Hopelijk is het niks ergs! Liefs.
Heel veel sterkte! Ik weet hoe het is om je vader ziek te zien en niet te weten wat te doen of wat ie mankeert!
Oh wat erg meid Maar ik zou niet te lang wachten dan hoor, gewoon naar spoedeisende hulp gaan want met ha enz duurt altijd zo lang. Sterkte meid
Ik vindt het echt zo eng! Haal de engste dingen in mn hoofd. Mn moeder huilde zelf bijna aan de telefoon en dat heb ik nog nooit meegemaakt. Haal de engste ziektens in mn hoofd
heel veel sterkte Denise, is er al een thoraxfoto gemaakt of misschien een ct scan? De pijn moet toch ergens vandaan komen, zo heb je toch geen leven.
Heej meid, Heel erg veel sterkte, en hopelijk is er niks ernstigs aan de hand. En natuurlijk dat ze snel er achter komen wat er is, want die onzekerheid is zo erg. En idd gewoon naar de spoedeisende hulp en eisen dat ze er wat aan doen en goed naar kijken, vorige keer stuurde ze hem ook iedere keer weg...
Vorige keer stuurde ze hem weg omdat het zn stoornis in zn hart is,die onregematige kloppingen,kon verder geen kwaad zeiden ze. Nu is het totaal wat anders. Krijg mn moeder ook al niet te pakken,steeds haar mobiel. Pffff als het maar niks ergs is.... Je gaat toch denken aan enge ziektens die ik liever niet in de mond neem. Of draaf ik nu door?
Phoe,al best veel! Bloed,hart,longen enz..... Was gebeld door mn zus toen ik net naar de winkel was,zag t net aan de nummer melder.... Nu is ze steeds in gesprek. Maak me nu toch wel zorgen
Hey meis,wat verschrikkelijk zeg! Logisch dat je je zorgen maakt,pfff.. Ben geen dokter ofzo maar misschien zijn aorta,daar schijn je het ook erg benauwd van te krijgen. Ik hoop dat de artsen er snel achter komen wat het is want dit schiet niet op! Heel veel sterkte! Liefs D..
Het is helemaal mis jongens.... Hij is opgehaald met de ambulanc,ligt nu aan de zuurstof en stoeters en bellen. Hij krijgt veel te weinig zuurstof binnen enzo. Zn hart is verder goed maar ze weten niet wat het is. We gaan straks als de sodemieter naar het ziekenhuis toe. Ik ben zo bang!
jeetje dat is schrikken ...lijkt op iets met longen of zo ...ik zal voor jullie duimen meis ...heel veel sterkte
Ook niet zn longen. Ze weten juist niet wat het wel is aangezien hij onderzcht is en zn longen enzo goed klonken..... Tis echt heel erg mis nu met m.