Normaal werken(wisseldiensten), Tv kijken of de laptop uit mijn handen kijken! hahaha! Nu Tv kijken maar niet voor lang want ik zie steeds zijn ogen dicht vallen hahahahahahaha kus miek
Tv kijken, rustig aan het wachten tot het voetbal begint! Met mij met de laptop meekijken is ook favoriet!
Mijn vriend zit nu een uurtje of 8 vliegen bij mij vandaan in Equador waar hij vanavond op moet treden met zijn band..
mijn mannetje hangt op de bank ......en vraagt 100 x wanneer ik ook kom zitten ! heb alleen geen tijd moet nog even hier zijn ga zo weer werken ! L.sybje
Mijn mannetje zit achter zijn eigen pc... zo eens via msn vragen of ie nog een biertje wil (hihi... nee hoor, zo erg is het nou ook weer niet...)
Die van mij heeft op het moment geloof ik last van nesteldrang, hij is zomaar uit zichzelf begonnen met het opruimen en schoonmaken van de computerkamer... Normaal gesproken hangt ie op de bank tv te kijken of een spelletje te spelen op de PS2...
de mijne is nu naar een verjaardag, maar normaal zit hij op zn eigen pc of kijkt hij tv, zit wel naast hem hoor, heb een laptopje zit hang/zit op de bank
Bij vrienden gezellig een biertje drinken & klessebessen en daarna gaat hij de kroeg in (en ik ben jaloers!) XX
Hij is zowaar een keertje op tijd thuis en zit nu in zn slonzigste joggingbroek met een biertje op de bank.....
Mijn hubbie ligt op de bank tv te kijken en is op dit moment erg ongeduldig, want hij wilt ook nog op de laptop . Normaal gesproken speelt hij op z'n xbox 360 of kijkt hij tv of dvd.