Die van mij zit op 't werk. De telefoniste is er niet, dus hij probeert haar werk te combineren met zijn eigen werk, wat niet zo goed lukt, SMSte hij net (omdat die rot-telefoon steeds gaat en hij dus niet aan zijn eigen werk toe komt).
Normaal is de mijne werken (werkt in 5 ploegen) of hij zit te studeren (doet via het werk opleiding vapro-A) of hij kijkt tv of rommelt wat buiten in de tuin!
mijn mannetje werkt overdag, en als ik s'avonds achter het forum zit, kijkt hij tv, liefst voetbal maar.. we hebben afgesproken het ff anders et gaan doen.s'avonds ga ik minder achter de pc en nemen we wat meer tijd voor elkaar
Als ik 'forum' (hihi, nieuw werkwoord!) zit hij meestal tv te kijken. Over het algemeen zit ik er 's avonds even op. Als ik er overdag op zit is hij aan het werk, ik werk namelijk 3 dagen en hij 5. Ook is hij vaak 's avonds weg voor de brandweer, oefeningen doen enzo.
Jah kan het me ook voorstellen hoor Maar ik weet niet of ik in mn pak pas. Met die pens die ik nu al heb, denk het niet hihi. Ben ook veelte moe om te rijden, zou gevaarlijk zijn.
Mijn mannetje was vandaag ook werken. Hij is nu nog steeds onderweg naar huis.. Hij moest vandaag naar een vestiging in rotterdam, dus hij is nog ffies onderweg.
Als het goed is zit ie nu in de auto op weg naar huis! Hij moet wel opschieten het eten is klaar! Wel grappig zeg om van iedereen te lezen!
Wanneer ik op het forum ben zijn er meerdere mogelijkheden: Manneke is: - de hond aan het uit laten - zelf achter zijn pc aan het internetten (meestal downloaden) - het huis aan het opruimen - TV aan het kijken naast mij op de bank (ik heb een laptoppie) - bezig met koken - aan het werk