Wat doet mijn lichaam?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daphne, 6 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Vorige maand voelde ik duidelijk mijn eisprong. Deze maand voelde ik de 30ste iets, maar niet zoals de vorige keer. Mijn eisprong zou de 31ste moeten zijn. Hierna heb ik niks meer gevoeld. Voor mijn eisprong, maar ook daarna nog lekker om de dag geklust.

    Vandaag had ik ineens kramp in mijn buik, maar meer richting dikke darm/maag. Mijn buik is nu opgezet, net zoals de vorige keer dat ik mijn eisprong had. Ik snap er niks meer van. Zou mijn eisprong dan toch een week te laat zijn?
     
  2. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Tja , het zou zomaar kunnen natuurijk .
    Ik heb mn eitje juist eerder gehad ( had vandaag moeten zijn ) .
    Pijn in mijn buik de hele nacht en daarna helemaal niets meer :)
    Ook vandaag helemaal nergens last van .
    Het is zo als gewoonlijk weer afwachten ( heel irritant als je graag wilt weten hoe en wat :( ).

    Succes

    Groetjes Joyce
     
  3. sim

    sim Niet meer actief

    ik ken dat, de ene maand lijkt het ook net of ik mijn eisprong voel, en de andere maand weer niet of laat. vorige cyclussen had ik ruim een week voor mijn nod branderige pijn in mijn buik, vooral aan het eind van de dag, en daar heb ik nu niet of nauwelijks last van (kan nog komen natuurlijk, maar ik vind het wel best zo) echt elke cyclus zijn de verschijnselen bij mij weer anders, dus ik ga echt nergens meer van uit, leer mijn lichaam ook niet echt kennen op deze manier. of alles is denkbeeldig of hangt weer van andere factoren af, zoals stress ofzo. net als die afscheiding voor je eisprong, merk ik weinig van. zie nu wel hoe of wat, banner staat er wel, maar is gewoon een soort van indicatie.. word er eerlijk gezegd wel eens moedeloos van...

    liefs sim
     
  4. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Hoi Sim,
    Ik herken dat volledig, echt elke maand is weer anders helaas! Toch maar weer verder gaan he vol goede moed. Ik probeer veel afleiding te vinden in leuke dingen te gaan doen. Anders ben je er teveel mee bezig. Succes!
     
  5. maaike

    maaike Lid

    6 feb 2006
    7
    0
    0
    Ik had in het weekend denk ik mijn eisprong. ik was wat misselijk en had gevoelige borsten.
    Hebben jullie dat ook wel eens?
    Eigenlijk bij elk krampje en pijntje sla ik alarm helaas. ik moet het echt van me af gaan zetten.
     
  6. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Wat ik nu net zo gek vind is dat ik helemaal niet vochtig ben. En dat had ik dus vorige week weer wel. Ik snap er echt niks meer van.
     

Deel Deze Pagina