Als je bijvoorbeeld zelf geen vertrouwen hebt op je lichaam en ongeduldig wordt en je baarmoeder en alles is goed, maar de dokter wil je nog niet zo snel doorsturen kun je dan ook zelf om een recept vragen dat je wat sneller zwanger wordt. Bijvoorbeeld clomid ofzo? kus swiggy
Clomid schrijven ze niet zomaar uit meis, dan moet er toch eerst een onderzoek plaats vinden. Ik kreeg clomid toen ik na anderhalf jaar nog niet zwanger was en ik geen ei-sprong bleek te hebben. Bij de tweede dacht ik weer aan de clomid te moeten en heb die uit voorhand gevraagd aan de gyn.Ik kreeg die ook voorgeschreven en gelukkig bleek ik het niet nodig te hebben omdat ik toch spontaan zwanger was geworden. Ik weet niet hoelang je al bezig bent om zwanger te worden en hoe je cyclus in elkaar steekt maar clomid kun je niet zomaar zonder ,dat er een onderzoek heeft plaats gevonden, vragen. Wat ik trouwens wel weet is dat ze het wel sneller uitschrijven, toen ik niet zwanger werd hebben ze me nog een lange tijd laten aanmodderen maar heb hier al berichten gelezen dat ze het wel sneller uitschrijven.
nou mijn cuclus is dus vet kut! Ben soms gewoon maanden achter elkaar niet ongesteld.... Vorig jaar zelfs gewoon 6maanden niet!? Ben al zowat een jaar bazig vandaar en dokter zegt gemakkelijk, je hebt dus geen of bijna geen eisprong maar we wachten het nog even af...! Ja voor haar makkelijk praten. Maar ben een tijdje terug wel weer regelmatig ongi geweest en nu weer niet meer. Ik vindt het zo raar... kun je zelf dan miet om bepaalde onderzoeken vragen? Zo ja. Welke? KUs swiggy
Dat had ik dus ook, mijn menstruatie bleef soms ook 4 maanden weg. Dat vind ik trouwens wel vreemd dat je huisarts weet dat je geen ei-sprong hebt en je toch zo laat lopen. Ik zou een second opinion vragen bij een andere arts ofzo. Of gewoon eens naar het ziekenhuis bellen, weet niet of dat kan maar dit is ook niks. Ik zou het echt eisen van mn huisarts, dit is natuurlijk van de gekken!
ja belachelijk. Ze wou me eerst laten lopen tot volgend jaar september... Omdat ik toen weer regelmatig was. En nu weer onregelmatig en ben toen weer gegaan en idd second opinion aangevraagd en nu wordt ik als mijn cyclus weer onregelmatig is in dec al wel geholpen. Met alle onderzoeken en alles van dien. Heb al wel bloedonderzoek en inwendig gehad en moest vanaf dus afgelopen september tot december mijn cyclus goed bij houden en pschrijven op de kalender. Dus dat doe ik nou. Maar als ik het ziekenhuis bel dan moet ik vragen naar een consult met de gyn? Kus swiggy
Vanaf april 2005 tot maart 2006 ben ik niet ongi geweest.. zo lang heb ik ook bij de dokter gelopen en ben ik steeds weggestuurd. in maart ben ik naar een andere arts gegaan en die heeft me wel doorgestuurd. zit sinds maart aan de clomid. xxx