Letterkoekjes en misschien ook een chocolademuntje! Hij heeft 2 dagen geleden al een muntje gekregen. Heb zo een blij kind in huis! Zit de hele dag met dat muntje te spelen en te tollen. Hij moest eens weten wat onder dat papiertje zit
Voor dochter heb ik Elsa pop van Frozen, voor zoontje nog niets maar het wordt waarschijnlijk Lego setje.
Snoepjes, kruidnootjes of een mandarijn, geen idee, iets lekker in ieder geval, wij doen niet aan schoencadeautjes.
Hier ook iets lekkers, stiefzoon van 10 gelooft niet meer maar krijgt een chocolade letter en dochter een plastic sint met tumtummetjes erin (action) en wat losse chocolademuntjes. Wil haar niet teveel chocoladezooi geven, kan haar maagje niet zo goed tegen. Cadeautjes in de schoen doe ik niet aan, kreeg ik vroeger zelf ook niet. Misschien doe ik er een keer een velletje stickers in oid maar geen grote kado's. Paar jaar terug bij stiefzoontje in de klas waren er kinderen die serieus een nintendo ds in hun schoen kregen, serieus...stiefzoon huilen natuurlijk "en ik kreeg alleen een zakje muntjes, sinterklaas is echt niet eerlijk!" Tja...
Sinterklaasje en zwarte Pietje van little people en wat pepernootjes. Ze mag zaterdagavond ook bij oma haar schoentje zetten. Zal ook wel wat lekkers zijn.
Hier ook! Onze dochter is pas 1, en ik vind deze poppetjes leuk om haar bekend te maken met Sint en Piet.
De oudste een rugtasje voor school (hij begint met 2 weken op de basisschool) en de jongste een sinterklaasdvd.
LEGO city voor oudste zoon.. Mega blocks Thomas de trein andere 2 kids.. De jongste moet ik nog kopen 😥
Hier doe ik juist niet aan'iets lekkers in de schoen' sochtends mogen ze brood en drinken verder niks.. En heb echt geen zin in discussies of dat er van komt weet ik niet omdat ze dus nooit snoep in de schoen krijgen.. Ook geen fruit ., dat geef ik ze gewoon ...
Speentjes gaan in schoen voor babypietjes dus iets om te vervangen ze wouden graag een pillowpet dream lite. en de andere keren lekkers of euro kadootjes.
Ik weet het nog niet...ik denk de surprise ei van sint ( die van de Albert Heijn) Snoep...tja...ze hebben net Sint Maarten gelopen...ha ha Wij gaan geloof ik maar elke avond even sporten voor het slapen gaan...