pantoffels! heb vanmiddag wat dingetjes gehaald, ik heb nu pantoffels, pyama's en nieuw stoer jongen bord en beker voor hun, en wat snoepmuisjes.. verder wil ik voor de oudste nog of een stabilo pen halen, of een leesboekje en voor de jongste weet ik het nog niet zo goed. wij doen alleen de schoen in het weekend
De jongste een klein boekje met plaatjes. en mijn zoon denk ik een klein doosje met een lego autootje.
een klein poppetje met lang haar. verder nog liggen: zak chocolade muntjes, pakje chocoladekrijt, nog 2 kleine poppetjes met lang haar, tekenblok, stickers, poppenluiers, poppensokjes, dvd met een sinterklaas verhaal (action heeft veel sinterklaas dvd´s liggen)
Deze: schoenkalender Sinterklaas - gratisbeloningskaart.nl Met daarop de dagen ingekleurd waarop ze de komende weken hun schoen mogen zetten.
dit weekend nog geen schoen, ik denk dat we op 21ste en op 25ste een schoen laten zetten, dochterlief eerst keer een mooie speen, zoonlief stempels en wat sint snoep dochterlief tweede keer denk weer een speen, haha en zoonlief krijgt Snoepgoed en een poster Sinterklaas avond, gewoon lekker patatjes eten, zingen en 1 cadeau voor beiden, ik denk iets voor dochter in de box, en voor zoonlief Loco Doos met kerst, komen er andere cadeaus, een hele grote denk voor dochter, en voor zoon zit ik nog te kijken,
Ik denk allebei een knuffel van Zwarte Piet, en een voorleesboek voor samen. Kan ik lekker voorlezen!
Stiften, vorige week de stiften die niet mooi meer kleurden weggegooid, daarbij een chocolade letter, voor papa en mama ook
Handboeien voor mijn zoontje en een schminksetje voor mijn dochter, plus een paar chocolademunten/pepernoten.
niets, hier komt zondag pas sinterklaas in het dorp en dat gaat er een zakje lego in zijn schoen. we hebben bij de shell de zakjes lego gespaard en dat zijn leuke schoenkadootjes
Hier krijgen ze zondag na hun middagslaapje wat in hun schoen De ene een sinterklaas cd zodat we ze kunnen leren (de gene metZWARTE pier enzo) De ander een kleurboek van sinterklaas
De jongste krijg drie van die kleine hotwheels auto'tjes en de oudste weet ik nog niet. Denk een klein lego poppetje