als ik hier geen snoep geen dan geef ik bv een pakje rozijntjes, mandarijntje, ontbijtkoekje (beetje leuk versierd evt) wij doen niet aan pakjes die geven we op PAKJES avond
De oudste een boek over Sinterklaas, de jongste pantoffels. En dat zijn dan gelijk de grootste cadeaus in de schoen. Ze mogen daarna nog 2x zetten en dan krijgen ze een surprise ei ofzo.
Ze krijgen alle 3 een boek voor Sinterklaas. Wel iets duurder dan een poppetje oid, maar ook wel weer nuttig. Ik heb dit jaar geen pepernoten mee kunnen laten nemen, dus weet nog niet hoe ik dat op ga lossen. Zelf bakken maar weer denk ik...
Voor de oudste een dvd van Woezel en Pip over Sinterklaas (Sinterwoezel en Pietje pip) en de jongste een Teletubbie dvd. En nog wat pepernoten en een mandarijntje denk ik. Ze vinden beide Woezel en Pip leuk, maar de oudste vind de Teletubbies niks dus dan maar zo haha. Normaal doen we nooit cadeaus in de schoen, maar zo vlak na Sint maarten en die berg snoep die ze al hebben wel even
Heb afgelopen maand tijdens boodschappen doen al elke keer wat extra voor de schoen meegenomen. Nu zak vol lekkers en kadotjes. Ze mogen hier elke dag hun schoen zetten en de inhoudt varieert van mandarijn tot aan speelgoedje van Max 2 euro tot aan zakje snoep of paar muntjes ( vind vol zakje te veel) Op de zaterdagen krijgen ze een kadotje ipv snoep. Denk aan prikbord, zaklampje, strijkkralensetje of plah doh klei potje met figuurtje ( action)
Zoontje een klein autootje en dochter een kettinkje met een hangertje van Hello Kitty eraan en beiden een paar pepernootjes.
Voor zoon een sinterklaas dvd en een knutsel boekje van sinterklaas en een kleine chocoladeletter. Voor dochter een popje met badje. Ze mogen 3 of 4 x hun schoen zetten en bij beide oma's en opa's ook 1 x. Heb nog een sinterklaas dvd en kleine motertjes puzzeltje van de turtles en een stickersetje van turtles En voor dochter een hello kitty knuffeltje en een boekje.
Hier een ventje dat het liefst de hele dag bezig is met papier, potloden, schaar en een rol plakband. Bij de action hadden ze wat sint knutsel pakketjes (een huis knutselen, zelf je chocolade letter maken en versieren). Hier dus een combinatie van klein cadeautje en wat snoep in de schoen komend weekend!
Hier in het dorp is de intocht zondag, dus ze mogen zondagavond voor de eerste keer de schoen zetten. Wat ik er in doe weet ik nog niet precies (ik heb al wel het een en ander in huis), maar in ieder geval wel een klein cadeautje (iets om mee te knutselen bijvoorbeeld). Ze mogen hier elke dag de schoen zetten tot aan pakjesavond, soms doe ik er een cadeautje in, soms wat lekkers en soms alleen een brief van Sint/Piet of wat anders te eten (fruit of een gekookt eitje bijvoorbeeld).