Komende zaterdag krijgen ze wat snoepgoed in hun schoen en kaartjes voor de voorstelling "het paard van Sinterklaas". Kon deze voor n leuke prijs kopen, maar s natuurlijk voor pakjesavond, dus deze zijn schoencadeautjes geworden. Verder eigenlijk geen cadeautjes voor in de schoen, maar gewoon wat lekkers normaal, zoals n chocoladeletter of chocolademuntjes.
Zoontje krijgt sint, piet en het paard van playmobil en dochtertje hetzelfde maar dan van little people en wat pepernootjes en een mandarijntje erbij.
Schoenkadootjes (4 keer).. wat het a.s. zaterdag gaat worden weet ik nog niet. zoon 6: - een kleine 3D puzzle van de Big Ben - electronisch Yatzee - Lego locomotiefje - spelletje: galgje dochter 4: - beenwarmers voor ballet - My little poney - kleurkaartjes Disney Princess - CD Frozen liedjes (NL) zoon 1: - 2 badspeeltjes, twee keer - 1 Toet Toet auto - 1 badboekje De andere twee keer krijgen ze iets extra lekkers, chocolade sintje ofzo.
Dochter 7: bakboek van spongebob Zoon 5: een doosje met trekautootjes En allebei een zakje geld chocolade.
Een stoffen meisjes Pietje met vlechtjes van de etos. Tweede keer badbellenblaas. Wat pepernootjes en spekjes en een heel blij gezichtje!
de dvd van frozen, die wil ze al zo lang! en we maken zondag een lange autorit dus dan kan die meteen in de dvdspeler in de auto
Ik denk dat ik zaterdag de schoenen omwissel ipv dat ik er iets in stop (of ik stop hun eigen schoenen er in ofzo). Heb namelijk Sketchers (van die schoenen met lichtjes) voor allebei en het komt niet uit om die met pakjesavond te geven...kan ze natuurlijk ook gewoon zelf geven, maar vond dit wel een grappig idee. Andere schoencadeautjes die ik nog heb: - kroontje (voor allebei) - gekleurd plakband (voor allebei) - vingerpoppetje van Kikker (jongste) - spelletje voor op de tablet met accessoires (oudste) - stoffer en blik (jongste) - Gelarti (oudste) Ze mogen twee keer per week hun schoen zetten en krijgen één keer per week een cadeautje. Moet dus nog even kijken hoe en wat ik het verdeel.
Ieder twee peppa pig badpoppetjes. We hebben namelijk net onze badkamer verbouwd dia kunnen eindelijk weer normaal douchen. Voor de andere twee keren heb ik voor mijn dochter en paar stempels wederom van peppa, en voor mijn zoontje en boekje dikke dik viert sintels. En de sintpoppetjes maar misschien geef ik die pas met vijf december.
Dino kleivormpjes en paar kruidnootjes De jongste zet voor de vorm ook een schoentje. Daar doe ik denk z'n eerste Nijntje koekje in of zo