Maar bij mij 'leeft' steeds het idee dat een badpak duf is en 'not done' en voor oude moekes enzo. Maar dat is dus blijkbaar niet meer zo? Een badpak is dus best wel oké? Ook voor op het strand?
Als ik gewoon hier in de buurt naar het zwembad ga een tankini. Ik heb ook een prachtig tijgervelletje die ik liever niet aan iedereen show. Voor de vakantie heb ik wel een bikini gekocht, heel gek misschien maar daar kent toch niemand me, dus degene die min mooie striemen dan zien kunnen me niet zoveel schelen
Hier is de bikini sinds mijn 2 zwangerschappen verleden tijd helaas. Ik kan me er echt niet meer in vertonen. (lees, enorme buik overgehouden). Dus ik heb een tankini aangeschaft, maar vond dit al op het randje van kunnen. Maar dan moest ik over op een badpak en daar moet ik nog een beetje aan wennen. Ik voel me dan meteen zo degelijke moeke, alhoewel je tegenwoordig wel hele hippe hebt. Hier maakt strand of zwembad dus niet uit. iig geen bikini.
ik heb een bikini/tankini waarvan het bovenstukje echt een hemdje is, dus de hele buik is bedekt. vond het vooral een heel mooi kledingstuk en met een rokje eroverheen kun je ook gewoon even op de boulevard winkels kijken of gaan eten. Zwempakken, daar hou ik niet van, al zijn ze het fijnst als je écht gaat zwemmen (banen zwemmen). Maar dat doe ik nooit, dus die heb ik niet. Gewoon heéél veel modellen passen, dan zie je vanzelf wel wat voor jou werkt en wat niet.
Bikini altijd. (op het strand zelfs topless) Vind een badpak vreselijk (vind ik ook meer voor oude vrouwen) Tankini kan heel leuk zijn maar ja dan krijg je nog geen bruine buik.
Vorig jaar een zwempak, maar ben wat afgevallen en heb een bikini gevonden die goed past, dus nu weer lekker in bikini.
In een zwembad draag ik een tankini! Dit is eigenlijk om een beetje mijn verschrikkelijke striae te verbergen die ik over heb gehouden van mijn zwangerschap! Op het strand draag ik gewoon een bikini. Anders is alles bruin behalve mijn buik en dat is nog erger als striae haha!! Dus zodra de zon in beeld komt heb ik sch*t aan mijn striae en wil ik gewoon bruin worden!!
ik heb nu een zwangerschapsbadpak. Eerder zwom ik nog weleens in tankini. Heb strepen van de zwangerschap dus word hierna gewoon badpak denk ik