Wat draag je als je gaat zwemmen: bikini, tankini of zwempak?

Discussie in 'De lounge' gestart door hanna76, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Maar bij mij 'leeft' steeds het idee dat een badpak duf is en 'not done' en voor oude moekes enzo. Maar dat is dus blijkbaar niet meer zo? Een badpak is dus best wel oké? Ook voor op het strand?

2. Indiaan

Indiaan Niet meer actief

In het zwembad een bikini,
    op het strand, helemaal niet hip, maar toch: topless. :)

3. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Bikini, ik heb nog een flubberbuikje, maar daar heb eigenlijk niet zo'n probleem mee :)

4. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Als ik gewoon hier in de buurt naar het zwembad ga een tankini. Ik heb ook een prachtig tijgervelletje die ik liever niet aan iedereen show. Voor de vakantie heb ik wel een bikini gekocht, heel gek misschien maar daar kent toch niemand me, dus degene die min mooie striemen dan zien kunnen me niet zoveel schelen;)

5. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Hier is de bikini sinds mijn 2 zwangerschappen verleden tijd helaas. Ik kan me er echt niet meer in vertonen. (lees, enorme buik overgehouden). ;)
    Dus ik heb een tankini aangeschaft, maar vond dit al op het randje van kunnen. Maar dan moest ik over op een badpak en daar moet ik nog een beetje aan wennen. Ik voel me dan meteen zo degelijke moeke, alhoewel je tegenwoordig wel hele hippe hebt.

Hier maakt strand of zwembad dus niet uit. iig geen bikini.

6. Bri

Bri Niet meer actief

ik heb een bikini/tankini waarvan het bovenstukje echt een hemdje is, dus de hele buik is bedekt. vond het vooral een heel mooi kledingstuk en met een rokje eroverheen kun je ook gewoon even op de boulevard winkels kijken of gaan eten.

Zwempakken, daar hou ik niet van, al zijn ze het fijnst als je écht gaat zwemmen (banen zwemmen). Maar dat doe ik nooit, dus die heb ik niet.

Gewoon heéél veel modellen passen, dan zie je vanzelf wel wat voor jou werkt en wat niet.

7. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Bikini altijd. (op het strand zelfs topless)

Vind een badpak vreselijk (vind ik ook meer voor oude vrouwen)
    Tankini kan heel leuk zijn maar ja dan krijg je nog geen bruine buik.

8. Leliana

Leliana Niet meer actief

een monokini ;)

9. Rozelief

Rozelief Niet meer actief

Altijd een bikini, een badpak mag ik echt niet dragen van mijn man :D

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.450
    36.355
    113
    Vorig jaar een zwempak, maar ben wat afgevallen en heb een bikini gevonden die goed past, dus nu weer lekker in bikini.

11. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Hier bikini

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Ik ga binnenkort een tankini kopen. Nu heb ik een badpak ( bikini durf ik echt niet)

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    gewoon een bikini.
    Maar ik ben dan ook gewoon heel slank...Alleen iets minder strak.

14. Skye

Skye Niet meer actief

In een zwembad draag ik een tankini! Dit is eigenlijk om een beetje mijn verschrikkelijke striae te verbergen die ik over heb gehouden van mijn zwangerschap!

Op het strand draag ik gewoon een bikini. Anders is alles bruin behalve mijn buik en dat is nog erger als striae haha!! Dus zodra de zon in beeld komt heb ik sch*t aan mijn striae en wil ik gewoon bruin worden!!

15. esmeralda76

esmeralda76 Actief lid

1 nov 2010
    345
    0
    0
    Helaas werkeloos
    Hillegom
    Normaal een bikini, maar nu ik zwanger ben heb ik maar een tanktini aangeschaft.

16. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Een bikini maar dit keer wel met een hoger broekje! eerst had ik altijd vrij lage broekjes....

17. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.913
    5.233
    113
    Home
    bikini

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik heb nu een zwangerschapsbadpak. Eerder zwom ik nog weleens in tankini. Heb strepen van de zwangerschap dus word hierna gewoon badpak denk ik

Deel Deze Pagina