Mijn man is helemaal weg van reggae en hij heeft ergens in 2003 een nummer gehoord en weet niet meer hoe deze heet. Het is een remix van meerdere reggae zangers alleen hij weet de 2 belangrijkste zeg maar.. het waren er meer zei hij. Zowiezo zit in het nummer; *Chaka Demus en de Pliers-Murder she wrotes *Mr Vegas-Heads high * Shaggy.. als stem. Op het einde eindigd het ongeveer als *I wanna Be low/Elo, I wanna dance the pogo HmHmHm To the disco.. Het nummer begint met Murder she wrotes en de melody is zeg maar de basis die hoor je het hele nummer terug.. Deze is het NIET!! YouTube - ‪Murder She Wrote Riddim Mix‬‏ Dus please ladies!! wie kan me er aan helpen??? Hij kan ook nog voor 2000 zijn geweest toen hij op CD kwam. Het hoesje had ongeveer zo'n uiterlijk, mocht je misschien de cd zelf hebben.
Als hij het weet.. nou het is dat peter dus niet van de andere kant is.. anders had hij een dikke smok gehad hahahahahaha hij zoekt het nummer al zooooo lang.. vanaf het moment dat ik met hem ga, en dat is bijna 6 jaar nu.
Het is wel een remix, want er worden meerdere nummers ingevoegd tijdens het afspelen, alleen murder she wrotes is de basis van het nummer en hoor je het hele nummer gewoon door. Ik heb gisteren denk ik wel 40 nummers gehoord ofzo en songteksten gelezen .. wist het echt niet meer, dus zodoende hier even gepost.
zal mijn muzieklijst eens afgaan, is helemaal mijn muziekstijl genre is btw meer dancehall dan reggae, kan je ook nog ff op youtube-en.. * bedoel je dit liedje als einde ?? http://www.youtube.com/watch?v=vVP-CbbbXgM&feature=related
YouTube - ‪Bubbeling- Dancehall Oldscool mix -(Murder She Wrote/tease me/rich girl & More!)‬‏ is het die?? ik zoek nog ff verder want ik weet wel welke jij bedoelt maar je hebt er meerdere versies van haha
YouTube - ‪Bam Bam Mix (Chaka Demus/Pliers etc..)‬‏ die ook niet toch? maar wel in de buurt he haha
YouTube - ‪Bam Bam (1992) Chaka Demus, Pliers, Candyman, Paula Lisa, Flourgon, Mr. Pants‬‏