o het is niet gelukt om mijn bericht te plaatsen, dan nog maar eens: heel mooi, mooie strakke lijnen. Mag ik vragen welke tattooshop?
verschillende de namen en de 2 lelies bij pure ink purmerend en de vlinder met de chineese bloementjes bij een vrouwtje in purmerend waar ik vanaf nu altijd heen ga pure ik is erg goed met namen
de kersenbloemetjes heb ik ook hahaha. Ik vind het super gaaf..... Als nummer 2 er is dan gaat die van mij ook een stuk uitgebreid worden.
Super! Vind hem echt héél mooi. Ik heb de naam van onze dochter op mijn pols en die word ook uitgebreid als er een 2e bij komt.
Ik heb wel weer eens zin in een topic: show je tattoo.... Wie durft hem te openen, er zijn er al zoveel langs gekomen de afgelopen tijd maar het blijft leuk
geen naam meer en zet iet de naam van mijn vriend nooit hahahaha en me twee kidzz staan eral op ik wil hem wel openen maar waar is hij kan hem niet vinden
ik zal eerlijk zeggen dat ik het niet zo mooi vind. Te groot en op een te opzichte plek. Als je ooit een representatieve baan krijgt moet je telkens lange mouwen aandoen... Ik heb zelf ook een tattoo maar goed zo blij ben ik daar ook niet meer mee Als ik iets zou nemen zou het iets kleins zijn.