Ja dat kan wel maar ik heb het over Uggs. Dat zijn toch geen uitgaansschoenen? Ik heb ook een skinny aan en een shirtje maar ik heb wel andere shirtjes voor uitgaan dan voor niet uitgaan. En ja als je niet zo vaak meer uitgaat is het toch leuk om een beetje meer "moeite" te doen dan in dezelfde kleding te gaan waar je de hele dag al in loopt. Je haar anders, beetje meer make-up en wat andere kleding.
hahaha Fab ik lig in een deuk hier! Jij die niet weet wat je aan moet trekken en bang bent dat je iets verkeerd draagt. Draag gewoon waar je je lekker in voelt, al is dat een jurkje. Er is echt geen dresscode in een kroeg hoor. Ik draag ook gewoon altijd waar ik op dat moment zin in heb. Wat je aangeeft te gaan dragen, klinkt echt super! Kijk je wel uit dat je dat kerels niet van je af moet meppen Ben wel lichtelijk jaloers hoor, lekker op stap met meiden!
Wennie, jij hoeft toch niet jaloers te zijn, ik zie toch aardig pittige foto's voorbij komen op fb hoor. haha. Enne, we gaan ook een keer DB onveilig maken he