Boxer of string . Vaak trek ik er een korte legging/ fietsbroek bij aan als het echt een kort jurkje is in rolstoel viel dan nl anders wel heel gewaagd hihi..
Een string, of een katoenen broekje met pijpjes tegen het schuren, en als ik ga fietsen. Een soort wielrenbroekje maar dan minder zweterig.
Jurken draag ik niet maar wel rokken en daar draag ik gewoon een string onder, vind ik wel zo prettig zitten en lekker luchtig met heet weer
Ik snap niet waarom iemand in hemelsnaam een string aan zou trekken. Ik ben echt wel modern en geen tut ofzo maar een string heb ik nooit begrepen.
Bij losse jurkjes draag ik gewoon een string. Als een jurkje strak is dan vind ik het lelijk om de randjes van mijn string te zien dus dan doe ik een corrigerende boxer aan. Deze zie je voor zover ik weet niet zitten.
Ik doe mijn gewoon ondergoed aan. Strings vind ik vreselijk, constant zo'n stuk stof tussen je billen, jakkes. Heb een arsenaal aan slipjes dat niet aftekent. Leggins vind ik ook verschrikkelijk lelijk, zeker van die 3/4 leggings onder een mooie jurk. Als je geen blote benen wil, trek dan een panty aan! De enige uitzondering maak ik voor dames met een flinke baby-buik, maar dan een lange legging tot de enkels.
Gewoon ondergoed. Een onderbroek is niet meteen een oma onderbroek. En vaak ook een korte legging of panty, maar met 25 graden geen panty nee.
Een onderbroek en zo'n wat langer broekje wat je niet ziet zitten. Ik fiets veel en dat is dan toch prettiger.
Ik draag bijna nooit strings, en zeker niet onder een jurk. Ik vind het niet mooi, en zo lekker zit het niet (bij mij dan). Wat ik onder een jurk of rok aantrek is een beetje afhankelijk van de stof van de jurk of rok. Sommige stofjes bedekken randjes, dan maakt het niet uit. Maar zeker de meer zomerse kleding wil nog wel eens dun zijn. Dan wordt het al snel een hipster van dunne, elastische stof. Dat sluit goed aan en laat geen randjes achter.
Schrik er van dat er zoveel mensen nog strings dragen. Dacht dat dit volledig voorbij was. Persoonlijk vind ik er niet zoveel aan. Strings kunnen ook aftekenen onder je jurkje en dat vind ik helemaal niet kunnen. Ik koop gewoon hipsters maar dan geen gewone, altijd naadloos ondergoed van bvb sloggie. Dan zie je helemaal niets door je jurkje.
Ok de meeste mensen dragen dus een hipster of string. Vind het zelf echt heel lelijk als je het randje van een onderbroek ziet vandaar dat ik altijd een string draag. Maar ga ook eens kijken voor een hipster is misschien een mooie tussenweg
Ik draag altijd normale onderbroeken dus ook onder een jurkje. Strings vind ik echt verschrikkelijk en onpraktisch in mijn geval. Maar ik heb sowieso geen kleding die zo erg aftekent, daar heb ik het figuur niet voor.
Randjes van "gewone onderbroeken" kunnen echt niet, dat is lelijk? Maar randjes van je string onder een jurkje kan echt wel?! Dames, die dit denken, let op, randjes van een string zie je ook zitten onder een jurkje, en nee, mooi is het niet...
Een string zie je niet per definitie zitten hoor. Ik heb een aantal die ik prima onder een bodycon jurkje draag waar je echt niks van ziet. Randjes vind ik not done, maakt niet uit van welk ondergoed.
Bij mij 'snijden' randjes van strings sneller dan de bovenkant van mijn boxers of hipsters. En heb al meerdere Marilyn Monroe momenten gehad met jurkjes, dan ben ik blij dat ik niet alleen een stringetje aan heb