Ik moest onverwachts naar het ziekenhuis en als mijn verloskundige en man mij geen t-shirt aan hadden gedaan was ik gewoon in mijn Eva's kostuum die ambulance in gewaggeld. En uiteindelijk ben ik in een oh zo sexy operatieshirt (in zo'n walgelijke perzik kleur) bevallen omdat het een spoedkeizersnede is geworden. De meeste dames denken er heel wat over na van tevoren, maar op het moment dat je echt gaat bevallen kan het de meesten niets schelen. Het enige is dat het een beetje los en comfortable moet zitten, en iets in een donkerdere kleur is volgens mij ook wel aan te raden want daar zie je niet zoveel vlekken op.
Wat ik eerst thuis aanhad, heb ik ondergekotst. Tevens mijn man ondergekotst. Daarna een oud nachthemd aangetrokken, toen ik naar het ziekenhuis moest heb ik daar nog een rok onder aangetrokken. Zal er schattig uit hebben gezien zo op de parkeerplaats. In het ziekenhuis die rok uitgetrokken en dus in dat nachthemd bevallen. Had geloof ik wel sokken aan. Ach, het kan je op dat moment allemaal geen moer schelen. Ik heb wel een nieuw nachthemd in mijn tas zitten voor na de bevalling.
Bij de eerste (ziekenhuis) had ik op een gegeven moment alles uitgtrokken..op mn rode sokken na.. Bij de tweede..had ik een big-shirt aan..(thuis) Bij de derde had ik een hemdje aan..En dat was het beste bevallen..
Mijn weeen waren met 35 weken begonnen, dus ik moest naar de verloskamers voor een CTG. Niet gedacht te gaan bevallen, had ik een spijkerbroek met topje aan en daarover een zwangerschaps shirt. Heb mijn shirt uitgedaan, had het warm gekregen en daarna mijn bh, zat niet lekker. Ben dus in een topje bevallen. Op zo'n moment maakt het echt niets uit. Bij de eerste zat ik in bad en moest er uit voor een knip. Heb dus naakt op bed gelegen en zo bevallen. Ook dat interesseert je niet.
Ben naar het zh gewaggeld in legging, jurk en legerkisten... Ja, nogal Ma Flodder Had daarna een lang zwart shirt met kanten randjes (best een leuk ding eigenlijk...) en lange sokken aan. Vond het toch, zeker toen ik nog een beetje helder na kon denken wel fijn om er netjes bij te liggen / zitten. En damn, wat was het heet zeg in dat ziekenhuis! Lijkt me wel lekker om wat uit te kunnen trekken zonder dat je gelijk in je blootje zit
Hmm ik had eerst niks aan, zat in bad (duh) Naar het ziekenhuis mijn jogginbroek met een shirt van mijn vriend en zijn boxershort haha het zag er werkelijk niet uit maar het boeide me niks. Ohja ik had ook nog sokken aan met zijn slippers, we hadden haast want ik had immers al persweeen
Ik heb een oude nachtjapon in mijn vluchtkoffer gestopt en een nieuwe voor na de bevalling. Ik denk er zelf wel aan om een topje onder mijn nachtjapon te dragen mocht ik het dan nog super heet krijgen kan die nachtjapon nog uit zonder er helemaal naakt bij te liggen.
Ik had ook een bigsize nachthemp aan, en in mn blote kont uiteindelijk want toen werden mn vliezen gebroken en kreeg justin allerlei meters in zn bol gedraaid... Uiteindelijk bevallen dmv KS dus met een mooi geel ziekenhuishemd aan....
zoals iemand zei dat je je niet meer om gaat kleden kan ik me ook wel goed voorstellen. Ben dus benieuwd of ik de bigshirts draag. Loop nu veel in een gewoon tshirt dat word het dus waarschijnlijk nog wel.
Ik had speciaal voor m'n bevalling een bigshirt gehaald maar ben uiteindelijk bevallen in m'n olifatenpyama haha. Boeide me echt niets op dat moment!
Ik ben in mij bigshirt bevallen en die had ik ook speciaal ervoor gekocht ben int ziekenhuis bevallen, en werd ingeleid dus kon zelf bepalen wat ik aantrok op dat moment, maarja als je vliezen breken en alles gaat zo snel denk je er dan aan wat ej aan gaat trekken? denk het niet maar ej kan wel alles klaar zetten wat je graga aan wil.
in het begin van de bevalling en ik nog goed rond kon lopen had ik een trui aan van mijn vriend en een zwangerschapsjoggingbroek. Later ging de trui uit en trok ik een topje aan. Later ging de broek (na breken vliezen ) ook uit en had ik dus een topje aan en een onderbroek. Toen ik persdrang kreeg heb ik mijn onderbroek uitgelaten. Of was dat eerder... nou ja, dat weet ik niet meer precies (gek he?? haha). Ik moet zeggen dat ik veel hoorde van dat je het of HEEEl warm hebt of juist HEEl koud. Ik had het gewoon goed, niet warm of koud, dus daar heb ik geen rekening mee hoeven houden met kleding. Het topje die ik aanhad toen mijn ventje geboren werd is helemaal schoon geworden en is nog steeds mooi en draag um ook vaak zat. Vind ik altijd wel een speciaal gevoel dan! Ik zou zeggen, trek aan waar je je lekker in voelt en op een gegeven moment maakt je dat ook echt niets meer uit hoor....
Ik had een heel leuk hempje gekocht voor tijdens de bevalling, maar heb tijdens de (rug)weeen uuuuren onder de douche gestaan in het ziekenhuis. Ik kreeg persdrang onder de douche en ben dus zo uit de douche op het ziekenhuisbed gekropen om te gaan persen.... zonder kleren dus...
in het ziekenhuis is het meestal heel warm.. ik had een tshirt aan. de rest doen ze dan uit ze houden in de vk in de gaten of je het koud krijgt want dat houd de weeen weer tegen. daarvoor kreeg ik een kruik van ze, dus ik zou ook warme sokken (van die slaapsokken van de action) meenemen als ik jou was.
hahaha, ik zie het helemaal voor me. Had mij overigens ook kunnen gebeuren, maar ik kon gelukkig thuis blijven en heb dus alles in mn nakie gedaan.
ik had ook een shirt aan maar ik had het warmmmmmmm en ik ben nog wel op 22 dec bevallen. ik zou nu zeggen als je moet bevallen..lekker naked... maar ik zou de volgende keer zelf zo spagettie shirtje aantrekken. wel zo charmant voor op de foto hahahaha
als het zo warm is denk ik gewoon een bikini topje en anders niks! lolz als ik te kou krijg kjan ik ng altijd een tshirt aandoen! xxx