uuuh van te voren bedacht dat ik een pyama oid aan zou doen. tijdens de bevalling wist ik niet wat ik wilde: douchen- op bed liggen - douchen - op bed - etc. elke keer zonder kleding paar mij op bed en weer douchen. Ik toen de vk voor de 2e keer kwam had ik volledige ontsluiting, geen tijd meer om wat aan te doen
Haha, zelfs dat had ik niet. Ik zat op het bed met alleen een BH en een t-shirt aan. En dan een laken over mijn onderlijf. Ik had ook vaginaal een hartslagmeter gekregen en lag aan een ruggenprik. Ach, het kon me niet zo heel erg boeien, hoor. Ik was bedekt aan de onderzijde door het laken.
ik ben thuis bevallen,maar ik had een spaghetti topje aan. verder eigenlijk niks,ja eerst een onderbroek totdat het echte werk begon tja dan is natuulijk een onderbroek lastig pyama was veel te warm. en het topje kon zo omhoog toen mn zoontje geboren was en op mn buik kwam liggen.
Ik lag al heel lang in het ziekenhuis en had een pyama aan, van onder had ik niets aan. Had een vaginale hartslagmeter en katheter en dat vond ik wel genoeg
Alleen een nachthemd met korte mouwtjes. Het is erg warm als je bevalt dus meer zou ik ook niet adviseren. Ook dat van die warme sokken omdat je koude voeten zou krijgen heb ik absoluut geen last van gehad
Ik had een dun shirtje aan verder niks. had ook een vaginale hartslagmeter en een katheter tijdens de bevalling. maar je hoeft je niet dik aan te kleden tijdens de bevalling. ik kon het ook niet echt verdragen, de dekens en kleren tijdens de bevalling.
Ik had gepland een groot shirt aan te doen, maar na het douchen heb ik niks meer aan gedaan. Had het ook bloedheet trouwens... verder infuus, hartslagmeet ding voor de baby, weeen meet ding, bloeddrukmeter voor mij, hartslagding voor mij op m'n vinger en een ruggeprik...
Ehm de eerste keer dat ik in het ziekenhuis kwam had ik netjes mijn zwangerschapsbroek, bh en net shirt aan (en onderbroek natuurlijk) De tweede keer had ik een joggingsbroek aan, bh en net shirt de derde keer had ik een nachtjapon, jogginsbroek en deken omgeslagen....... tijdens de bevalling zelf had ik de nachtjapon nog aan, toen marissa op mijn buik werd gelegd lag die ook al helemaal omhoog, hoe en wat....ik zou het niet meer weten. Ik slaap nog steeds in dat shirt en het gaat ook nooit meer weg. EDIT tegen de tijd dat je zover bent maakt het je echt niks meer uit
hier ook een ok schort vanwege de ruggeprik en een slang tussen mijn benen.oja ik had ook een drukmeter en fynn had een hartslag meter op zijn hoofd.want uitwendig was de ctg de heletijd aan het uit vallen erg charmant
Ik had een mooi groen ziekenhuisschort aan ... maar goed, na de bevalling, na gewassen te zijn, de kleren die ik bij me had om lekker naar huis te gaan ! Groetjes, Nikki F
ik had een speciaal mooi shirt gekocht en zou als de vliezen gebroken waren lekker gaan douchen en me optutten,maar daar is niets van gekomen,had een oud shirt aan die ik daarna weg heb gegooid want er zit nogal wat bloed op,en ik had geen make up op en mn haar stond zowat rechtovereind. ach het interresseert je toch niet als je eenmaal weeen hebt denk ik!
Mij boeide het wel, ik heb mij nog omgekleed voor de vk kwam. Make up deed ik iedere dag op en dan liet ik het erop dus ik zag er nog wel redelijk uit
Thuis had ik een positiejoggingsbroek en shirt aan. Bij aankomst in het zh een bigshirt aangetrokken. Toen ik ver bij de 10 cm was, heb ik een ouder bigshirt aangetrokken ivm de vlekken die erop zouden komen. Verder de hele tijd geen onderbroek (vanwege het vele toucheren en later de elektrode op Rubens hoofdje, en het constant lekken van meconiumhoudend vruchtwater). Had geen BH aan, ook geen make-up op, haar in een slordige staart en mijn bril had ik ergens bij de 6 cm weggebonjourd. Ik lag er niet op mijn best bij, maar op dat moment kon ik maar aan 1 ding denken DAT KIND MOET ERUIT! Al kwam de koningin op dat moment binnenlopen, het kon me echt helemaal niks schelen. Ik lig daar niet op de schoonheidsprijs te winnen, maar om te bevallen
Ik had helemaal niks aan, was zeiknat van het zweet en wilde helemaal niks aan mn lijf voelen Ik ben thuis bevallen, maar als ik in een verloskamer was geweest was dat waarschijnlijk hetzelfde geweest.
Thuis poepienaakt... had het bloedheet... Op weg naar het ziekenhuis in een joggingbroek, shirt, witte sokken en mijn man's slippers (aaaaaargh!) In het ziekenhuis in een prachtig blauw OK-schort, uiteindelijk naar de OK voor een keizersnede. Sexy bevalling
Al kwam de koningin op dat moment binnenlopen, het kon me echt helemaal niks schelen. Ik lig daar niet op de schoonheidsprijs te winnen, maar om te bevallen [/QUOTE] HIHIHI waarschijnlijk had je bea er best bij kunnen hebben. DIe lijkt me nog wel een typ om je de weeen door te willen helpen door mee te puffen ofzo. Zie je het al voor je?
Toen mijn vliezen 's ochtends braken was ik gaan douchen en had mijn gewone kleding aangetrokken. Ik had de eerste uren nog geen weeen. Toen de weeen serieus werden, vroeg de verloskundige wat ik aan wilde tijdens de bevalling, want een broek is sowieso niet handig . Dus aan mijn vriend gevraagd het lange nachthemd (van Snoopy ) wat ik speciaal voor de bevalling had gekocht, te pakken. Dat heb ik dus aangehad, zonder onderbroek. Lekker makkelijk met toucheren, hoef je niet telkens je onderbroek uit te trekken. En doordat ik een lang nachthemd aanhad, liep ik ook niet zo in m'n blote kont . Bij de volgende bevalling trek ik hetzelfde nachthemd aan . Ik heb 'm alleen nog maar bij de bevalling van Eva aangehad, is echt mijn bevallingshemd.
Thuis heb ik in een hemdje gelegen..en toenik ineens naar het ziekenhuis ben gegaan heb ik uiteraard wat aangetrokken...ik geloof dat mn moeder een legging en een t-shirt van mn man heeft gepakt... Moet er heel charmant uitegzien hebben! Toen ik in het ziekenhuis was en mocht gaan persen heb ik alles uitgedaan...heerlijk in mn nakie! Was veel te warm anders!
Mijn vliezen braken 's nachts thuis en had een pyama aan. De broek was al doorweekt en op weg naar het ziekenhuis mijn trainingsbroek ook. Uiteindelijk bevallen in een pyamajasje en verder niets.
lekker wijd t-shirt. met helemaal niks onder wegens veel te snel allemaal, geen verloskamer gezien, geen dokter of verloskundige ook. mijn dochter lag er zo los uit op bed, vriendin wat geholpen.