Ik loop nu al steeds met mijn broeksknoop los. Dit kan niet zo heel lang meer. Maar om nu al echt zo'n zwangerschapsbroek aan te schaffen... Dat is veel te vroeg en daar verzuipt mijn buikje nog veel te veel in. Wat dragen jullie in die overgangsperiode?
Ik weet niet of je een rokjes/jurkjes type bent? Want die heb ik toen heeeeeel veel gedragen. En dan die rokjes die ze nu veel hebben, met van dat stof dat gewoon meerekt en een band van elastiek, dus zonder knoop zeg maar. Kun je nog in gewone winkels kopen (Mexx, Esprit) en ik kan sommige ervan zelfs nu nog aan
Hihi, lekker veel broeken met elastiek aan de bovenkant.... thuis droeg ik altijd lekker van die "huisbroeken" en trainingsbroeken, als er maar elastiek aan de bovenkant zat. En nu het toch ook weer mooier weer wordt, gewoon lekker beetje zomerjurkjes of rokjes (met elastiek hihi).
Ik heb nu wel gewoon een positiebroek al sinds week 16 of 17 en die zitten veeeeel lekkerder dan mijn eigen broeken! Ik vermoed dat deze binnenkort te strak zitten en dat ik positiekleding een maatje groter moet kopen.
Ik vind iets van elastiek in mijn buik normaal al hinderlijk en nu helemaal. Dus vandaar dat ik liever zo'n lekker grote band om mijn buik heb. Jah of ik draag m'n joggingbroek op half 7.....
Ik heb een heerlijk zittend zomerjurkje, zo´n superzomers-stretch geval. Daar doe ik een legging onder en een vestje over. Verder moet ik hoognodig shoppen want ik pas naast dit setje helemaal niets meer, hahaha.
ik had al heel vroeg een positiebroek aan. de band/elasticiek is dan nog niet zover opgerekt dat het vaak wel past en met knoopsgaten elastiek kan het ook een eind aangesnoerd worden
Je kan ook je broek losdoen, riem erover en daarover een buikband. Zo heb ik een tijdje rondgelopen tot ik tot de ontdekking kwam hoe heerlijk positiebroeken zaten
heb in eerste instantie een paar broeken gekocht die en lekker laag zitten en iets ruimer. denk eens aan linnen dat loopt mega uit. en rokjes inderdaad zonder knoop maar van rekbaar stof nu heb ik wel een positie broek aan. kan niet meer om mijn buik heen zit bijna op 16 weekjes
Lekker lage broeken, heupbroeken... Gewoon effe passen her en der, had zelfs een gewone skinny die ik tot week 20 ofzo heb gedragen terwijl ik echt al wel een buik had... Verder leggings met een tuniek erboven, bij bijvoorbeeld H&M kon ik veel dingen van de gewone collectie nog erg lang aan terwijl ik echt een mega buik had... En rokjes met een beetje stretch, ook lekker. Heb je best lang nog wat aan hoor als je een beetje listig inkoopt. En van die yoga-broeken, zijn van die trainingsbroeken die er net iets minder trainingsbroekerigs uit zien zeg maar...
Zelf hou ik niet zo erg van 'echte' positie kleding, maar tot nog toe ben ik goed geslaagd bij vera moda en only. Ze hebben er op het moment lekkere stretch jurkjes. Rekt nog wel een tijdje mee en mijn buikje wordt er mooi in geaccentueerd!
Ik ben nu bijna 12 weken en heb nu zwangerschapskleding besteld. Heb nog maar 3 broeken die me passen, dus tja zal wel moeten. Vind het ook niet heel erg, je hebt zulke leuke zwangerschapskleding te koop.
Hoi Waar kopen jullie dan zwangerschaps kleding? Ik pas nu al bijna niks meer en heb bij sommige broeken knoop los en stiekje erdoor en sommige zijn zo wijd dat ik er nog in pas! Waar haal je beetje leuke positie broeken / rokke tegen een degelijke prijs? Groetjes Danielle
Ik heb ook positiebroeken, maar die grote band vind ik nog niet helemaal prettig. Gewoon dubbelvouwen werkt ook heel goed!
Je kunt ze bijna overal kopen, 'k heb bij prenatal één gekocht voor 30,- (al kan het daar ook veel duurder zijn) of bij h&M of miss etam hebben ze ook ongeveer die prijs.
Op de site van H&M zie je een paar mooie (zwangerschaps) spijkerbroeken. Ook een heel leuk spijkerrokje heb ik daar net ontdekt! Ik ben niet zo van de jogging, o.k. voor thuis en in bed. Maar als ik naar buiten ga wil ik graag een hippe spijkerbroek. Bij het werk dat ik doe is een rokje ook niet zo handig, wel voor het weekend.
Ik droeg de afgelopen weken veel leggings met een jurkje/rokje. Of inderdaad mijn knoop open met een riem en een band erom. Nu heb ik sinds vandaag toch maar positiekleding gekocht bij de prenatal en dit zit zóveel lekkerder! Maar ik moet zeggen dat het ook echt nodig was want mijn buik groeit enorm de laatste week.