Hoi Heb vanmiddag ff geshopt bij miss etam met de kortingsbonnen! zulke leuke positie mode! Je kunt bij mij al echt een buikje zien en m`n kleding knelt en zit niet lekker meer! Dit zit zoveel lekkerder en je mag (vind ik) het nu ook wel showen! ben er trots op! Liefs Danielle
Ik draag veel rokjes en jurkjes met stretch stof. Ook kan ik mn heupbroeken nog aan met een elastiek door het knoopsgat. De spijkerbroeken van de H&M zijn ook leuk!
Ik heb voor die tussenperiode positiebroeken (2) gekocht zonder elastieken buikband, maar wel ruimer van boven. Als je erop let dat er een riem door kan kun je er heel lang mee toe. ik heb ze tot 27 weken gedragen en daarna paste het echt nier meer. Nu heb ik alleen met zo'n elastieken buikband. Overigens hebben grote babyspeciaalzaken ook vaak positiemode zoals babyplanet etc.
ik droeg denk ik al vanaf week 10 positiebroeken, mn buik deed gewoon pijn van de knoop/elastiek verhalen Dus gewoon doen waar je zin in hebt En wat lekker voelt. Idd thuis lekkere joggingbroeken dragen ofzo? Succes, Taliaa