Nu een zwart topje en een grijs kort sportbroekje. Ben verslagen aan het schrijven, zodra ik klaar ben ga ik me echt aankleden al weet ik nog niet wat ik aandoe.
Een spijkerbroek tot op m'n enkel met daaronder m'n zwarte Birkenstocks en een zwarte top met vleermuismouwen en pailletten. Mijn zomercollectie is van 2010 en dat is 10 kilo geleden (heuj). Vorig zomer was een positiezomer, dus ik moet echt nodig shoppen.
Grijze skinny, opgerold tot de enkel, witte wijd uitlopende witte tanktop, aan de voorkant in mijn broek voor een deel met een grijs/beige blazer Schoenen worden of beige flatjes of flatjes met zebra print, in het laatste geval trek ik een spijkerbroek aan
Ben op mn werk: wit bloesje met opgerolde mouwen, beige-achtige chino broek in een heel subtiel licht glimmend stofje. Dubbel taupe riempje en taupe schoentjes met sleehak.
Heel saai, een zwangerschapsjurkje met een lekkere baggy pyjama broek haha Ik had geen zin in een legging, dus lekker zo. Het ding is al heel oud, maar zit heerlijk! Ik hoef nergens heen dus dacht prima zo
Zit op kantoor en draag een spijkerbroek die iets te lang is, en daarom een paar cm omgeslagen (doe ik niet als ik hakken aan heb, daarom is ie ook zo lang....) een lang wit t-shirt met letters voorop en een legergroen giletje met een hoop frutsels (= knoopjes, borduursels in de zelfde kleur, muntjes, e.d.) en witte sneakers. Baalde vanochtend al, wilde eigenlijk m'n witte broek met een nieuwe blauwe top aan, maar er zat een vlek in de top. Vanaaf eerst maar es wassen dus...
Skinny jeans met lage bruine laarsjes eronder, roze shirt met kant aan de bovenkant (HM) met korte mouwen.
Spijkerbroek (boyfriend.lees.. Een laag kruis en baggy) Wit t-shirt en een bruin leren hesje er overheen met studs!
Donkerblauwe regular stretch-jeans, marine (wit-donkerblauw gestreept) t-shirt en een petrol kleurig vestje met vleermuis mouwen. En ik heb 't nog koud. Maar dat ligt 'm aan mij, ben verkouden.
Op m'n werk: Lichtblauwe skinny, pumps, blauw topje met korte mouwen en donkerblauw jasje. Ohja en nog een witte riem
- skinny jeans (donkerblauw) - shirt in de kleur donkergrijs (de basiskleur) met gekleurde bolletjes in blauw/wit/roze - poederroze vest - grijze hoge laarzen Wel een beetje warm dus voor deze mooie dag, maar ik had niet gedacht dat het al zúlk mooi weer zou worden vandaag...
Een zwarte legging met aan beide pijpjes 3 zilveren knoopjes, een tuniek van Miss etam in de kleuren zwart/groen en een witte roos print erop, daaronder zwarte pumps. Verder draag ik nog een ketting met een sleuteltje en slotje eraan met strass steentjes