een 3/4 spijkerbroek (net onder de knie) en een knalroze mouwloos tshirtje. afwisselend met mijn laarzen eronder, naar de winkel toe, en thuis mijn slippers. (had geen zin om mijn benen te scheren ) haha
Legergroen jurkje, witte legging, mouwloos shirtje en nu nog even een,vestje erover en zilveren slippertjew
een wit met paarse gestreepte trui ( had het koud). Zo na het douchen maar eens mijn zomerkleding tevoorschijn toveren!
spijkerbroek knal blauw t shirt en balerina's vanmorgen een spijker jasje. was nog fris op de fiets naar de trein.
3 kwart spijkerbroek met omgeslagen pijp, bruin slippertje met witte print, zwart shirt. Oorbellen en armbandje erbij.
In mn pyjama,, denk dat.ik gewoon een jeans aandoe met een dun roze topje erop... Als het straks weer zo benauwd wordt zet ik t zwembadje op voor de kids en ga ik. In de bikini erbj zitten haha
FF snel het zelfde van gisteren aangetrokken, zo ff mijn blauwe skinny strijken en daarboven een t-shirt. Aan de voeten zwarte ballerina's.
spijkerbroek van circle of trust (heerlijk broekie) tshirt van Glitz&Glam blauw jasje cognac bruine riem met steentjes en bruine korte laarsjes cognac kleur
Momenteel alleen een knalroze shirt en een onderbroek.. :') Zo'n baaldag.. Maarja, straks examen doen, dus dan wordt het toch maar een spijkerrokje, een grijze legging en een blauw topje. Met daaronder lichtblauwe ballerina's met pareltjes..
een of ander jurkje grijs streples (kan je dragen als rok en jurkje) vond hem altijd heel raar lag maar in de kast maar wat is hij leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha kan ik mooi goed bruin worden want moet over een maand in een ander leuk jurkje voor een feest hahahaha