Hmm tot nu toe een jurkje met een witte legging.... Alleenbhet jurkje is twijfelgeval of t aankan naar buiten... Maar ben er zooooooo verliefd op
Hahaha Ben blij dat t hier wel heeeeel veel minder is! Eugenlijk alleen nog soms na t bad... Want dan ligt ie best lang'naakt' Kan me de laatste keer niet eens meer herinneren hihi
Heb een mouwloze strandjurk aan met mijn steunkousen eronder voor mijn olifantspootjes...bijzonder charmant! Wel een heel lange jurk trouwens...oh ja en mijn felgroene nep crocs! En ik moet toch echt straks naar de winkel...
Yep! Ben benieuwd hoe lang ze blijven zitten...ach is nog voor max ruim 2 weken als Dirkie besluit nog lekker lang in mijn buik te huizen. Wordt vanaf morgen alweer iets minder warm, dus dan wordt het alweer beter. Gisteren zag ik er echt niet uit!
Een lange blauwe strapless jurk met slippers eronder Koraalblauwe/goude oorbellen,ketting en armbanden erbij.
Een witte wijdvallende capri metvandiezakkenaandezijkant met elastiek net onder de knie en een zwarte mouwloze top met gesmokte hals. En witte slippers.
Een korte witte legging en een lichtblauw/roze/paars gebloemd tuniekje/jurkje (ik ben maar 1,67 en kan dus altijd kiezen ) en daaronder zwarte Birkenstocks.
Mn nieuwe licht blauwe skinny met een iets laaghangend kruis, cremekleurig tshirtje met print en cremekleurige ballarina's
Deze in het zwart van esprit ( ik heb hem ook in het wit) Bekijk bijlage 247440 Met een roze shirt ook van esprit. ( esprit sport)