Het is geworden: witte legging, rokje met roze/grijze/zwarte/witte print, wit shirtje, zwart blousje en zwarte glimmende nepbirkies
zwarte, glimmende nepbirkies, witte legging, rode A-lijn jurk met zwart hemdje eronder (anders wel erg sexy ) en grote oorbellen met heel veel kleurtjes
Vandaag een witte broek tot op de enkel, een licht mintgroene tanktop die over m'n kont valt (ik móet altijd perse iets aan dat over m'n kont valt) en daarover heen een zwart shirtje. Straks trek ik m'n zwarte Birkie's weer aan en ga ik even naar de stad op zoek naar leuke teenslippers.
Vandaag zie ik er niet heel spectaculair uit... Ik ben echt ver-schrik-ke-lijk misselijk... Ik durf de deur ook niet uit, het stukje van het bed naar het toilet is al onoverkomelijk. Ik heb mijn linnen pyjama shorts aan, een beige gemeleerde tantop en daarover een wit linnen shirtje met gouden sterretjes. Blote voeten vandaag
Lekker sexy . Een korte zwarte broek van manlief met een simpel roze topje. Totaal geen zin om me druk te maken vandaag en bovendien kom ik niet meer in mijn eigen zomer broeken.
Zwarte teenslippers, zwarte tanktop en harembroek met slangenprint. Denk alleen dat het zometeen een bikinitop+roze tubetop wordt... mn zoontje heeft mn tanktop ff lekker onder gespuugd