Wat draag jij het liefst?

Discussie in 'De lounge' gestart door sam32, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik draag nu vaak rokjes met een maillot of legging met een shirt erop.

Of net als een aantal andere meiden in huis lekker mijn makkelijk zittende pyjamabroek

2. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Heb je dan ook zo'n rode neus op?? Foto!!:D

3. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Thuis heerlijk mijn joggingsbroek met een lekker vest erop en mijn sloffen. In de zomer is het blote voeten en een shirtje.

Buiten huis draag ik graag legging met een jurkje erop en laarssen!

4. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik voel me het lekkerst in een goede spijkerbroek, leuk topje (met print of glittertjes) en een colbertjasje. Ik draag meestal neutrale kleuren, grijs, creme, zwart met een accentkleuren. Ik draag veel stijlen, zakelijk, baggy, tuttig, maar voel me het lekkerst in bovenstaande. Ben helemaal niet van de prints. Thuis lekker een joggingbroek met een topje, maar het moet wel bij elkaar passen :)

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

sweater/joggingbroek

of spijkerbroek, leuk tuniek/ spijkerrok met legging en simpel zwarts truitje..

6. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Overdag jurkje met legging, als ik gewoon thuis ben dan joggingbroek met makkelijk shirt

7. Thuis: joggingbroek met shirt en vest of lelijke trui erop :D

Buiten: legging met tuniek, lange trui of jurk en mijn laarzen met sleehak.. legging is sowieso wel lekker na een bevalling. Ik pers mezelf voorlopig nog niet in mijn oude broeken, misschien als ik weer moet werken :cool:

Deel Deze Pagina