Ik draag heel vaak rokken en jurkjes, heb ze in alle kleuren en modellen geloof ik. Ik draag eronder mijn ondergoed (meestal string want heel korte rokjes doe ik niet aan) en als het boven de 14 graden overdag is, altijd blote benen (zijn dus ook erg bruin al haha). Schoenen altijd elegant, platte instappers of pumps, in ieder geval nooit sandalen, birkenstocks of uggs of iets in die stijl. Als ik een panty of legging eronder draag, doe ik er altijd laarzen onder, die heb ik net als de platte schoenen in alle kleuren en modellen (moet er voor mijn werk representatief bijlopen, vandaar een uitgebreide garderobe ). En heb er meestal ook een bijkleurende riem en tas bij, dan 'klopt' het altijd... Thuis in de tuin of naar de speeltuin doe ik er ook weleens leuke slippers trouwens maar niet om te werken of winkelen of wat dan ook.
Ik draag ook vaak een legging of soms een linnen broek onder een jurkje (ligt aan het jurkje)bij langere rokken jurkjes die over mijn knieën vallen doe ik niks aan (ik heb ontzettend lelijke dikke knieën). Maar een vraagje, ik heb een heel leuk knal rood jurkje gekocht, maar eigenlijk moet ik er wel iets onder aan wat mijn knieeen piepen er onderuit. Welke kleur legging of iets dergelijks zouden jullie eronder doen (een witte legging ziet bij mij niet uit dat accentueert mijn vette knieen en eigenlijk alle vetkwabbeltjes
Een zwarte legging (met een leuk dingetje aan de onderkant?). Of een leuke witte legging met een printje (ligt helemaal aan je jurk natuurlijk!!) Leuke schoentjes eronder en niemand die naar je knieen kijkt
Geen legging helaas bij een rood jurkje.. rood is vooral mooi bij een huidkleur eventueel een mooie panty (zomerlook ) is bijna niet te onderscheiden van mooie licht bruine benen. En mocht je er toch een legging onder willen dan zou ik een mooie zwarte doen
ik draag vaak een bodysuitje eronder met lange pijpjes.. zo plakken mijn benen niet aan elkaar als ik zweet en voel je je niet zo bloot, vroeger liep ik nog wel eens met alleen een string maar merkte al op dat sommige mannen onder de rokjes kijken , vooral als je plots achter je een gebukte bouwvakker hebt die WOWWW zegt ( ja ja lekker kontje heb ik wel hoor ihihihi )
Hier hangt het van het weer en de gelegenheid af. In de winter vaak stoerdere rokjes met legging en laarzen, in de zomer overdag een lekker loszittend rokje zonder panty met slippers of 's avonds als we weg gaan een wat netter rokje met panty en elegante laarzen of lage pumps (ik ben al 1,88 dus draag nooit hogere hakken dan 5 cm).
Wanneer je wat kleiner dan ik bent vind ik pumps met hele hoge hakken soms ook wel mooi onder een rokje.
9 van de 10 keer met een legging eronder.. Nu met pumps, slippers.. In de winter met laarzen.. Heb meestal dan een hempje, shirt erover van de sting die lang zijn, dus tot over je bovenbenen zeg maar.. dan heb ik geen blote rug en zorgt ook voor minder ribbels..
Een zomerjurkje met slippers. Geen legging. En in de winter vestje over het jurkje heen, dikke legging en laarzen.
altijd een legging, als het hoogzomer is een caprilegging, maar met blote benen vind ik niet prettig meer. In de winter laarzen eronder en in de zomer ballerina's of slippers. Ik draag bijna altijd een rok of jurk.