Zie het net in het krantje staan voor (maar) 39,95 tov andere kunststof speelhuizen die meer dan 200,- kosten!
Ik lees ook mee. Wil eentje kopen voor het grasveldje voor ons huis. Op marktplaats vragen ze er ook 50 euro voor tweedehands, dat vind ik teveel om te betalen zodat de buurtkindjes kunnen spelen.
Mijn oudste is er klein met haar bijna 3 jaar en 90, 5 cm dus hier moet het kunnen. .... maar mijn vriend wil er niet aan. Ik wil nl ook graag een trampoline voor de dames en anders vindt hij het net een speeltuin worden. Ik vind het zo leuk.....!
Ik heb hem gekocht. Mijn kinderen vinden het super leuk. Mijn dochter doet er stoelkussens in en is heerlijk aan het spelen op de kussens.
Ik heb hem zien staan bij de action. Vond hem persoonlijk niet heel geweldig en de deur vrij slapjes. Maar voor 40 euro kun je dat ook niet verwachten natuurlijk. Verder zag hij er prima uit en alle kinderen vonden hem geweldig, want er zat steeds wel weer een kindje in te spelen.
voor 40 euro kan je het altijd proberen en is het niets kan je hem altijd op mp zetten voor 20 euro ben je hem ook zo weer kwijt
Zag m gisteren toevallig in de action. Klein huisje, materiaal is echt goedkoop. Maar als je iets va n een huisje wilt voor weinig geld......ik zou dan eerder via mp kijken. Ik vond t dus niks...heb niks met dat dunne plastic spul, maar voor 40 en als de kids t leuk vinden tja
Ik zou inderdaad ook gaan voor een 2e hands en dan meer kwaliteit Action heeft trouwens ook wel hele goede spullen...maar ik vond dit huisje er wel slap en klein uitzien