Als ik niet ergens heen moet heb ik ook altijd het liefst zijn truien of vesten aan, ben niet de enigste dus. Zit op 1 of andere manier altijd heerlijk haha. Heb nu gewoon een spijkerbroek met een truitje aan, en hoge zwarte laarzen ( en sportsokken van mijn man haha)
Shirt met lange mouwen, tuniek, zwarte legging en laarzen. Alleen maar dit aangedaan omdat we even weg moesten anders de hele dag in de pyama en badjas. Heerlijk luie zondag.
Draag vandaag mn überhippe pyjamabroek (paars geruit, erg modeverantwoord..) en een wit t-shirt. Ga ook zeker niks anders meer aantrekken, we hebben vandaag pyjamadag mn man en ik Houdt dus in dat ik al computerend op de bank hang, en vriendlief playstationend in zijn luie stoel. Wel ff lekker na een paar heule drukke weken!
Zwart-grijs jurkje, grijze bolero, en zwarte legging. Vanochtend had ik er nog donkere laarsjes onder, maar nu ik thuis ben heb ik die uit gedaan.
Haha lekker veel campingssmokings.. Mijn camera is kapot, anders hadik ff foto bij geplaatst van mijn supersexy outfit van vanmorgen!
Vrij simpel, een donkere jeans, zwart shirtje met een leuke felle print in tattoostijl, zwarte laarsjes met bont, mijn witte wollen bolero heb ik uitgegooid toen ik van de supermarkt terugkwam.. veel te warm voor binnen. Heb nogal last van warmte na de zwangerschap haha!
Mn harembroek met mn Portugal shirt en oude vieze slippers, maar het zit allemaal zo heerlijk hahahaha.
Ik hAAAAATTTT zondag ook Pfff Verder heb ik super makkelijke kleding aan. Is dat ik naar buiten moest anders had ik ook mn badjas aan. Heerlijke zachte van fleece!
Op dit moment een trainingsbroek met een t-shirt, komt omdat ik net op de loopband gestaan heb. De rest van de dag heb ik een spijkerbroek met zwarte longsleeve aangehad. Hou heel erg van basics.
HEERLIJK is dat he! Ik een zwarte fitnessbroek met een paars shirt erop. Mijn hondentraining kleding. Dat draag ik tegenwoordig dagelijks. Uiteraard heb ik daar meer sets van . Dagelijks omdat ik met de honden bezig ben. Maar stiekem ook wel omdat het erg lekker zit .
Ik loop al de hele dag in mijn joggingbroek, een grijs shirtje met betty boob erop en een lekker groot oud vest van mijn vriend (hij is ondertussen van mij want ik heb hem thuis vaak aan als ik het koud krijg of net mijn bed uit kom). Ik heb dus nog niet gedoucht en heb daar vandaag ook geen zin in.