Een jurkje van Diesel die ik al minstens 10 jaar heb (en heb gekocht toen ik mínstens 10 kilo lichter was dan nu). Maar hij zit nog altijd lekker, en niemand die op me let hier...
Een spijkerbroek met gevlochten riem, wit hemd en mijn nieuwe mintgroene t-shirtje uit Frankrijk en ik heb lekker niets aan mijn voetjes.
Oude spijkerbroek en een grijs t-shirt beide met verfvlekken. Heb een dag geklust in ons nieuwe huis. Ga dit straks wisselen voor een joggingbroek en een shirtje en dan lekker bijkomen op de bank.
Dit had ik vanmorgen aan. Zo even omkleden van ik ga voor het eerst sinds... forever, stappen met een vriendin
Ik had een lichte jeans aan vanmorgen met een mint groen t-shirtje en mijn zwarte ballerina's (kinderboerderij proof kleding ) In de middag een shortje met een tanktop (lekker in de zon gezeten om te kleuren) En nu mijn huispakkie (mag morgen weer om 7u gaan werken,manlief de hort op en ik vroeg m'n bedje in..)
Nou, gesterkt door de laatste 3 reakties durf ik me ook wat meer te showen... Zie hier mijn nieuwe teenslippers bij zonsondergang... Tina, eat your heart out...
ik ben ook niet fotoproof vandaag... harembroek, tuniek en rose slippers. straks even naar de efteling en dan trek ik iig maar even mn nette sandalen aan maar geen puf om me verder in iets fatsoenlijks te hijsen
Leuk topic! Ik draag vandaag een spijkerbroek met gaten van de only, donkerblauwe all stars en een top met daarover een doorzichtige blauwe blouse.