Je bent niet de enige, hier nog een walvis! Ipv afgevallen ben ik alleen maar aangekomen na de bevalling :x
Ik blijf me om kleden; Had een losse broek aan met bloemen top zoals ik hier eerder aangaf. Daarna toch maar een jurkje aangedaan (zwart met beige gevlochten riempje) En als zo uk op bed ligt in mijn bikini de tuin in!
Trainingsbroek en blauw shirt met een marsmannetje (of zoiets iig) erop. Kan meer echt niet verdragen aan mijn lichaam vandaag
Die heb ik ook gepast in zo'n soort marktwinkel, maar mij stond ie voor geen meter ik leek een zoutzak Jou staat ie wel heel mooi!!
Bij ons in het dorp bij JF mode.. Volgens mij kun je ze ook online bestellen,ze zijn van het merk Eleven Paris en kosten ongeveer 45.
En vandaag shirtje van play in en een skinny.. kan helaas geen korte broek/rokje aan op mijn werk.. *gaat nu al dood van de hitte*
Even ter geruststelling, we zijn niet allemaal even slank en strak meer maar ben ook geen twintig meer ...oh en ook nog een foute witte korte legging aan maar ter verdediging: hoef de deur niet uit en trek straks m'n badpak aan...daar komt overigens geen foto van, heb m'n grenzen