Bij de Coolcat haha, kom ik nooit wel opruiming dus snel weg denk ik, was ook maar 15 euri Vandaag zwart jurkje H&M..
Jij hebt een supermooi figuur! Ben jaloers! Vinden jullie een short ook kunnen als je wat flinker bent? Ik vind het zelf niet super maar steeds een lange broek/legging of driekwart is nu ook niks vind ik...
Koffieleut... lekker met die benen de zon in en gewoon lekker een korte broek! Ik vind het echt niet mis staan. Gewoon kijken wat voor een model leuk staat. Gaat er ook om of je je er lekker in voelt toch?
Koffieleut ik vind dat prima kunnen hoor, niks mis mee! Staat veel vlotter dan een legging ofzo vind ik. Dit heb ik vandaag aan, in mijn broek zit ook dezelfde kleur als dat het topje is alleen zie je dat op de foto volgens mij niet...
Dank je! Tuurlijk kan een short met vollere benen! Gewoon mooi verzorgde benen (geschoren/lekker ingesmeerd) en een juiste maat/model! En ik heb ook genoeg aders etc op mijn benen hoor,dus hier ook niet de mooiste benen die bloot gaan!
Hier nog eentje die geen ultra slanke benen heeft staat niet verkeerd toch? Vandaag dus een topje met short! Wel scheef zie ik, excuses!
Ik draag ook vaak korte broekjes en heb ook geen hele slanke benen, vind het juist mooier wat vollere benen dan van die dunne sprietbeentjes.
Een zwarte tanktop en mintgroene capri. Met aardbeienvlekken en zwarte vegen van de schoenen van dochter.. En nee, ik ben niet van plan om de deur nog uit te gaan
Een jurkje van Sissy Boy, een beetje gebloused rondom mijn taille. Daaronder rechttoe rechtaan grijze slippers van de HEMA. Onder het jurkje trouwens een onderjurkje van H&M.