Haha lekker he? Ik vond dat vroeger altijd zo lekker om dan een hete douche te nemen en dan lekker in mijn joggingspak op de bank te zitten.
Bekijk bijlage 333001 En dan een zwarte blouse zonder mouwen er bij maar daar heb ik zo snel geen foto van.
Heel lichtblauwe skinnyjeans, paars/blauw wijdvallend shirtje met een dame (soort hippie) erop met gouden accenten, grijze slippers
Thnx. Durfde de broek eerst niet te kopen maar hij zit zo lekker dus toch maar gedaan en ben er super blij mee. Sommige houden er niet van maar zelfs mijn vriend vind de combi leuk, nou en dat zegt heel wat
Leuk topic... Ik ben alleen niet zo handig in mijn outfit fotograferen. Maar ik draag een grijs shirtje van H&M en een zwarte baggy/harem-achtige broek van Modstrom. Daaronder mijn sleehakken.
Hier een korte beachshort met bikini top.. Heb het zo warm;p zit de hele dag binnen dus niemand ziet het haha
Geen zin om een foto te maken, maar een donker blauwe chino van H&M, een grijs hemdje met diep decolleté. Daaronder wel een zwarte normale zwarte ballerina's eronder. Ik wist het absoluut niet vanmorgen...
Een groene positie skinnyjeans van prenatal en een zwart basic t shirt van de h&m. En gekleurde sandaaltjes van todds met geel oranje en bruin.