3 kwarts spijkerbroek met strak zwart t shirtje, ga zo lekker picknicken met alle buurvrouwen en kids
Wauw, wat heb jij een mooi lijntje Amethist! En leuke outfit ook! Wij zijn nog in de post-verhuismood. Ik draag een spijkerbroek van Noppies, een zwart hemdje van HEMA, een grijs linnen shirt van ZARA en een knalrood vest van Petit Bateau.
spijkerbroek en blauw tuniek met aan de onderkant gerimpeld en watervalhals. vanavond mar wat anders want dit is al dag 2 dat ik het aanheb en ga vanavond een hapje eten met man
@ Amethist, volgens mij zie jij er altijd super goed uit, staat mooi. Inderdaad super mooi lijntje.. *jaloers*! Ik draag een zart met rood jurkje van Desigual en zwarte laarzen.
Flink opruimen vandaag.. T shirt van mijn vriend oude joggingbroek en mijn oude slippers uit Kroatië...
Nou inderdaad.... Iedere keer als ik dit topic open zie ik iets moois voorbij komen! Kom ik weer aan met mijn saaie spijkerbroek.... Voel me gelijk weer zo saai! Haha
Nou zeg, ik word er verlegen van . Dank ladies! Het jurkje komt van Top Vintage - Retro Boutique Vixen - 50s Party Polka pink black pencil dress
Nou, vandaag zie ik er nogal "Plain Jane" uit hoor. - donkere skinny jeans - lange tuniek met slangenprint (deze, maar dan dus met een donkere slangenprint Vero Moda STINNA LEROY - Tuniek - Beige - Zalando.nl) - zwart riempje - fuchsia vestje - fuchsia peeptoe's Ik heb nu geen foto, misschien dat ik die vanavond nog even maak.
Ik draag vandaag een fuchsia 7/8 jeans met daarop een wit wikkeltopje met lichte lettertjes erop gedrukt. Het topje kreeg ik van mijn vriendin, zij is eruit gegroeid, jammer voor haar maar ik ben er blij mee! En zwarte ballerina's met bandje van Tamaris
Nou dat vind ik niet plain jane klinken hoor! Heel leuk dat je zo goed dingetjes kunt combineren en ook met kleuren accenten aan kunt brengen. Ik heb helaas daar geen aanleg voor . Loop ook meestal gewoon twee delig rond (top en broek) en soms een vestje. Had ik maar een persoonlijke styliste, haha.