Zwarte omslag-strapless wijd uitlopende jurk met een dunne glans sjaal om mijn middel geknoopt. Binnen blootsvoets, buiten met sandalets met hoge hakken. Zit heerlijk vrij met dit drukkende weer
Ik loop al de hele dag in mijn pyama. Ben een beetje ziek na het trekken van mijn 2 verstandskiezen, dus ik mag het.
Strapless jurkje met bh in dezelfde kleur Ik moet nog een goede bh zonder bandjes die mijn theezakjes mooi in vorm houd.... iemand een tip!?) Daaronder slippers met bling bling.... haartjes lekker ophoog.
Een boxer! Lig nog in bed.. Bij lekker weer vandaag een jurkje en bij iets minder warm een rode spijkerbroek, zwarte top en creme jasje erover
Zwart Primark shirtje, zwarte spijkerbroek van een Peruaans merk en Nike air max, over pakweg een half uurtje gaat daar een koksbuis met schort overheen en ruil ik mijn Nikes in voor "klompjes" van Birkies! Werkkleding dus!
Vandaag lekker casual. Zwarte legging, met zwart basic jurkje en sjaal met roz/blauw motiefje. Schoenen ben ik nog niet over uit.
Nu eerst zwarte addidas sportbroek, roze hempje en zwart/roze sportshoes.. Na de zumba en douche.. Bekijk bijlage 333168
grijze lange legging, donkerblauw rokje, grijs shirtje erop met printje, donkerblauwe pumps eronder maar kan beter rubberen laarzen doen denk ik. snertweer