Mooi Lynn!! Vind dat jasje echt smashing Ik mis nog wel heel veel foto's van de rest Mijn outfit van vandaag:
Ik begin onderaan: witte ballerina's met blauw motiefje, cognac-kleurige chino van h&m, corrigerend hempje van Hema, bijna-wit shirt met bloemenprint van h&m, donkerblauw vestje van h&m. Dat hemd houdt mijn buikje in bedwang onder het dunne shirt en zorgt voor een minder heftig decollete
Tot nu toe nog steeds mijn blauwe nijntje jurkje/nachtjapon met een eigenhandig afgeknipte wielrennersbroek, inclusief slijtage gaten, blote voeten en een heerlijke dunne korte ochtend jas. Oh ik ben zo charmant en sexy
En dan *ding-dong* haha. Ik heb dat ALTIJD als ik in m'n pyjama, met m'n make-up tot aan m'n kin en zonder bh naar beneden ga, dat er iemand voor de deur staat.. En helaas kan ik niet doen alsof ik dan niet thuis ben aangezien de hond vrolijk bij de deur staat te blaffen en m'n zoontje hysterisch; "Mamaaaaaaaa does opuuhhh, die meneer/mevrouw staat te wachtennnnn, MAMAAAAAA!" staat te roepen..
Haha, daar heb ik een hele grote fluffy roze badjas voor, die bedekt alles! Behalve de make-up op je kin dan
Skinny van esprit, blauw strak shirt van de hema. (niet zo mooi maar vrijdag is mn poetsdag) en mn birkenstocks. Die vervang ik zo door blauwe pumps als ik mn oudste uit school haal
Ik zit nog heerlijk in mn pyjama broek met wel een gewoon blauw t-shirt. Pyjama broek zit gewoon errruggg lekker met mn mega buik vandaar. Straks leuke spijkerbroek en mn mint groene ballerina's want dan gaan we weg
Zelfde broek als gisteren. Momenteel ook dezelfde schoenen aan. Heb hele mooie pumps met bloemen ervoor maar die knellen nog grrrr. Blazer en blouse komen ook bij dezelfde winkel weg als mijn broek; Gerands.
Wow, wat zie jij er goed uit zeg!!! Eenvoudige combinatie maar zo geslaagd. En wat een figuurtje zeg. Zo wil ik er ook wel uitzien na mijn twee kids straks