Ha wat een leuk topic!! Heb altijd een idee dat iedereen er leuk en modieus bij loopt behalve ik . Ik heb een mamalicious spijkerbroek aan. een strapless shirt van de garcia met print (bruin geel wit ) en een wit vestje 3 kwart mauwen. Ohja, en mn nike air . Heb nodig nieuwe leuke schoentjes nodig, want op hakken hele dagen lukt me niet meer
- Donkerblauw skinny jeans - wit wijd shirt met 3/4 mouwen - groen blazertje - zwarte laarzen - roze rozenoorknopjes - roze bloem in mijn haar - lange ketting
Grijze skinny jeans vd mango. Witte blouse net v hals van silver creek. En mijn donker grijze enkel laarsjes van de schoenenreus (super koop haha)
Pyjamadagje hier Een paar héél drukke dagen achter de rug. De oudste ligt er al in. Ik geef nu de baby een boterham en dan gaan wij ook even slapen.
Alleen mijn bikini Maar ja, lig dan ook aan het zwembad op Kreta met 38 graden.... .... Sorry dames....
Blauwe skinny jeans van Gstar en een zalmkleurige shirt van Mcgregor. @milujem: lekker hoor in de warmte Neem je nog wat warmte hier naar toe mee, hihi.. Fijne vakantie
spijkerbroek met daarop een zwart tuniek met erop een blauw/roze veer en dan aan 1 kant mouwloos en andere kant een wijde korte mouw. als ik het even koud heb een vestje erover. en verder buiten mn sneakers eronder.
Licht blauwe skinny jeans + zwart wijdvallend shirt met bovenkant van kant en ballerina's. Lekker bacis dagje!