Donker blauwe 'versleten look' skinny jeans en een bloesje met roze/groene grote ruit motief met een roze riempje om mijn middel.
- donkerblauwe skinny jeans (ja...alweer ) - donkerblauw gebloemd shirt van King Louie - mintgroen opengewerkt vestje van Only - knalroze peeptoes
Donkerblauwe straight jeans van Esprit, daarop een wit shirt van Esprit met 3/4 mouwen en een kleurige opdruk. En lage witte Allstars.
Koraalrode broek van Bristol met cremekleurig shirt met vintage print (zwart roze rood) van Mexx. Verder nog zwarte sandalen met sleehak en studs op de bandjes.
een iets te kort beige broekje en een zwart strak topje/singletje. Niet de beste outfit, maar ben dan ook van plan in het dorp te blijven . hihi en misschien willen mijn benen een beetje kleur vangen vandaag.
Nu nog een driekwart broek, T-shirt. Vanmiddag een jurkje en als ik zoontje weer ophaal uit school weer de driekwartbroek met T-shirt. Jurkje waait omhoog met het fietsen...
zwart jurkje van villa. eronder een zwarte driekwartlegging. ik vind jurkjes veel mooier zonder legging, maar heb vreselijk lelijke benen vol spataders helaas.....
Bekijk bijlage 336539 Hier zo'n dunne zwarte Ibiza broek met een roze mouwloze top met franjes.(foto) Eronder roze sandaaltjes.
Te kort roze rokje,hempje in bruin,slippers en m'n haar opgestoken. En ik mag dadelijk 25 km fietsen naar mn werk bah.