Ik heb lekker een huis kloffie aan♥️ Joggingbroek en een oversized trui met daaronder een tshirt.. heerlijk hou ervan als k niet weg hoef om relaxte kleding aan te hebben
https://www.thestone.nl/vero-moda-vmganna-ls-shirt-dress-lcs-10226679_donker-blauw_49625.html Ik ben niet zo groot dus het komt bij mij tot de knieën
Bekijk bijlage 656560 vandaag heb ik dit aan. vest/jas van Zusss. (Nu met 50% korting!) Shirt Hema Broek only of hm Schoenen Tommy
Skinny —-> Ter Stal Sokjes—-> Action En ik weet niet hoe je het noemt wat ik draag. Dat gebloemde ding. Jurk? Tuniek? Blouse? —-> M&S
Vandaag deze jurk. En inmiddels niet meer met verschillende schoenen hoor Maar was aan t kijken welke het gingen worden Bekijk bijlage 656615
Brantano België. Merk superstar. 39,95- 30%,- gezinsbond korting- kortingbon van 10 euro. Zo vind ik winkelen dus zeer leuk Rond de 10 euro betaald.
Tip als je klein bent ik ben slechts 158, steeds meer merken hebben een petit lijn. Bij Zalando oa hebben ze echt heel veel keuze, ik hoef eindelijk niet alles in te korten!