Wat draag jij vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Luna86, 14 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Jep, maar niet mijn pyjama. Wel relaxed maar wel zodat ik gewoon naar de supermarkt kan.
     
  2. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Nu nog hardloopkleren (net voor de eerste keer geweest :roflmao:), maar ga zo douchen en dan een jurkje aantrekken.
     
    siets vindt dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Heb net nog even zitten speuren en een webshop gevonden waar de rok nog wel op de site staat maar op uitverkocht, misschien vullen ze nog aan. De top hebben ze ook. En de rok hebben ze daar ook in een andere kleurencombinatie met zwarte strepen. Nu ik die zie had ik denk ik achteraf liever die gekocht dan de kleur die ik vandaag aan had.

    https://www.boetiek-philippine.nl/products/mona-rok-black
     
    Vitamientjuh en citroenrasp vinden dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Niet in mijn pyama maar wel in een comfortabel setje. Iets wat lekker zit en waarbij ik niet denk shit! Als de pakketbezorger voor de deur staat :p
     
  5. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik ook, en bij mij in dat rijtje ook spijkerbroek uit! Ik heb echt een hekel aan spijkerbroeken en bh's en voel me bevrijd als die uit kunnen. BH doe ik pas in de middag/avond uit als ik zeker de deur niet meer uit hoef maar die spijkerbroek wissel ik meteen om voor een comfortabele broek zodra ik thuis kom. En als ik weer weg moet dan trek ik hem pas weer aan.
     
  6. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Op dit moment mijn favoriete stofje! Zit heerlijk, en na het wassen ophangen en zonder strijken zo de kast weer in!
     
  7. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.798
    2.481
    113
    Vrouw

    Ja echt heerlijk
    Ik draag deze broek het liefst elke dag van de week maar helaas hahaha (spijt dat ik er toen niet gelijk 2 gekocht heb)
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Dankje! Leuk, zie sowieso ook een hoop leuke jurkjes etc. daar:)
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  9. MariMari

    MariMari Actief lid

    8 jun 2018
    204
    331
    63
    Vrouw
    Thuis
    Ben een lezer maar dit vind ik wel weer heel leuk en dan is het wel zo netjes ook mee te doen :o: ...jurkje van Zizzi.
     
    Vitamientjuh, Anouk2005, Mythique en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. Zwierezwaai

    Zwierezwaai Niet meer actief

    Ik droeg vandaag een spijkerbroek met uitlopende pijpen (zoals altijd) en een witte linnen blouse van esprit met blauwe krijtstrepen
     
  11. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik heb 2 travel broeken maar die zijn van dikke travel stof en nu te warm. Ben al steeds aan het speuren naar broeken in een dunnere variant voor deze tijd van het jaar. Heb wel pas 3 flared broeken gekocht die zijn geen travel stof maar komen heel dicht in de buurt. Eigenlijk zelfde qua comfort en kreukvrij maar geen glans over de stof. Die hebben alleen allemaal een opvallend printje dus dat trek je dan ook niet elke dag aan. Al zou ik dat het liefst wel doen.
     
  12. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.210
    18.954
    113
    Haha herkenbaar, oa daarom draag ik ook nooit broeken :D
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  13. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ja he! Zag zelf ook erg leuke dingen voorbij komen :roflmao:
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  14. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik ben ook echt heel blij met deze temperaturen hier in Nederland. Dan kan ik lekker jurken en rokken dragen zonder het koud te krijgen :p
     
    citroenrasp en Paardenbloem vinden dit leuk.
  15. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.210
    18.954
    113
    In de winter draag ik ook altijd rokken of jurken, maar wel lange. Soms met een onderrok eronder maar meestal gewoon met een fijn zittende (thermos)legging. Van kortere rokken krijg ik het dan ook ontzettend koud.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  16. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.025
    15.563
    113
    Vrouw
    En niet eens duur.
     
    citroenrasp, Paardenbloem en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  17. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik ben zo een kou kleum. In de winter ook altijd thermo leggings onder mijn broeken en nog heb ik het dan koud. Wat voor schoenen draag jij in de winter onder je lange jurken en rokken?
     
    citroenrasp vindt dit leuk.
  18. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Dat vind ik ook altijd zo leuk aan die kleinere boetiekjes. Vaak hebben ze dingen die niet echt lang gedragen kunnen worden qua model/kleur/print omdat het heel erg op de trends van nu gericht is. Maar met die prijzen is dat niet zo erg (of tenminste dat vind ik).
     
  19. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.025
    15.563
    113
    Vrouw
    Ja ik ken zo geen winkeltjes met zo leuke betaalbare spullen.
    Hier zijn boetiekjes meestal nog zo van die winkels waarbij je achterover valt als je de prijs ziet.
    Echt leuke spullen die ik zie.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  20. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Dit soort kleding vind je hier in Nederland ook wel op de grotere markten. Staan altijd wel 2 of 3 kramen die bij dezelfde groothandels inkopen als die boetiekjes en dan zijn de prijzen vaak net nog een paar euro per kledingstuk lager.
     

Deel Deze Pagina