Gestreepte spijkerbroek, top, spijkerblouse en m'n favoriete gympen...thuis nu zonder spijkerblouse en gympen
Zwarte skinny broek. Wit zwarte blouse en zwart witte sneakers. Nu pantoffels eronder en ga zo mijn oude kloffie aan doen om de badkamer schoon te maken.
Ik droeg mijn spijkerblouse eerder ook altijd open, tot ik in de AH werd aangesproken door een andere klant, of ik wist waar de pijnboompitjes (of weet ik veel wat...) lag. Blijkbaar matchte ik erg goed met de bedrijfskleding van deze grootgrutter
Dit blijft mijn favo blouse! Is al een jaar of 5 oud, maar super hard voor gespaard om toen te kunnen kopen Ik lig er wat vreemd bij, maar ik heb net een poging gedaan de badkamer te poetsen en ik ben er steen kapot van
Ik zou zo graag jullie kasten eens zien. Door hier mee te schrijven valt mijn euro terug. Ik heb bijzonder weinig kledij .
Mss is hier wel iemand met ervaring? Ik zag hem toevallig voorbij komen, dus geen idee wat voor iets je in de bus krijgt. Ik had nog eentje dat ik leuk vond. https://www.festyfashion.nl/
Ik heb die ook voor M. Of tenminste hij lijkt er heel veel op en voor mezelf als jumpsuit met korte broekspijpen. Bekijk bijlage 654474
Lacoste heeft mooie fijne witte leren dames sneakers. Wel met het krokodilletje erop maar dat is dit jaar een heel klein zilver gestikt exemplaar en valt amper op. Ik vind het een mooie sneaker voor onder ook jurkjes omdat hij vrij smal en fijntjes is.
Dank je voor de tip, op het eerste oog zie ik al een paar leuke items!! Heb de pagina maar even opgeslagen om van de week op mijn gemak hier online te shoppen .