Ja die zijn ook inderdaad erg mooi. Ik heb een paar van ted baker in het poeder roze voor bij mijn poeder roze ted baker handtas Heb alleen nog geen shirtje waar beide leuk bij staan dus beide ongedragen in de kast. Maar dat komt vast nog wel! Als ik weer ga winkelen gaat de tas weer mee (in een boodschappentasje) en ik blijf net zo lang jurkjes, rokken, shirtjes, blousejes en tops vergelijken tot ik het perfect matchende item gevonden heb zodat ze uit de kast mogen komen (na 2 jaar).
@Luna86 https://upshoewear.nl/collections/women/products/up-platform-cup-white Als je houdt van een goed verhaal achter je product. schoenen lopen heerlijk, zijn dus gemaakt van oa gerecyclede pet flessen en de stichting werkt met mensen die een afstand tot de arbeidsmarkt hebben.
Weet je wat ook een mooie leren sneaker is. De sneakers van Nicolette van Dam en Bas Smit. Er zijn 2 modellen in diverse kleuren combinaties. En dan bedoel ik het fijne leren model, niet het grove Balenciaga model.
.....tringgggg.... Uw nieuwe sandalen mevrouw! .... SHIT! Ik zit net op te scheppen dat ik NOOIT nieuwe schoenen koop!
Leuk!! En dit is wel en kleurtje/modelletje wat zo goed als bij alles gedragen kan worden. Off topic, wat heb jij al super bruine benen zeg!
Ik heb me voorgenomen volgende week eens goed te gaan bijkleuren. Het weerbericht ziet er top uit dus ik ga elke dag na de ochtend schoonmaak en boodschappen niets extra's doen en in het zwembad in de tuin dobberen tot de kinderen uit school komen. Voor mijn gevoel ben ik nog nooit zo wit geweest deze tijd van het jaar. Zonder water om af te koelen hou ik het niet uit in de tuin dus zit eigenlijk alleen maar in de schaduw (en ook dat vind ik lastig, kan de rust niet vinden om helemaal niets te doen). En normaal hadden we al veel weekenden varen achter de rug deze tijd van het jaar en dat is er door corona ook nog geen 1x van gekomen. En voor het geval dat ik voor het dobberen volgende week ook de rust niet vind heb ik dat in mijn agenda geschreven als planning. En wat op mijn lijstje staat dat moet dus misschien werkt dat voor mij wel, geplande ontspanning
Mijn kast puilt uit en m’n schoenenkast helemaal. Mijn grootste droom is een inloopkast maar gezien de kinderen van m’n man ook af en toe hier logeren hebben we daar te weinig kamers voor. Ooit willen we verbouwen en dan ‘mag’ het van mijn man ❤️ Overigens ‘mag’ ik ook niets meer van hem kopen (geintje natuurlijk maar hij snapt niks van al m’n kleren; bijzonder is dan weer wel dat hij het belangrijk vindt dat ik er leuk uit zie ). Dussss, af en toe koop ik iets nieuws (zeg maar gerust eens per week ) en als ik het dan aan heb en hij zegt; ‘nieuw?’ dan zeg ik; ‘nee al een poosje in m’n kast maar nooit gedragen’
O grappig. Niet gezien. We hebben smaak @tuc Over dit pak krijg ik altijd complimentjes; heel leuk. Heb nog nooit zo een mooie gehad. En ik heb 6 jumpsuits
Mijn man klaagt nooit over mijn uitpuilende kasten en mijn shop gedrag (is nu vele malen minder dan een jaar of 3 geleden). Als we gaan shoppen en ik twijfel is hij juist altijd degene die roept koop dan in alle kleuren als je twijfelt over de kleur. En laatst zei hij nog toen ik voor de kinderen wat stapeltjes kleding had gekocht. mop je moet echt weer eens gaan winkelen en leuke dingen voor jezelf gaan kopen dat doe je de laatste tijd veel te weinig. Het enige waar hij over "klaagt" is dat hij vind dat ik te veel zwarte kleding heb en altijd met nieuwe dingen naar zwart neig. Dus als hij mee shoppen is koop ik zo goed als altijd iets met een kleurtje terwijl als ik alleen was ik datzelfde iets in het zwart gekocht zou hebben.
Mijn man is echt mijn personal shopper. Hij ziet vaak leuke dingen die ik niet snel zelf zou kopen. Dat is echt leuk! Zo heb ik vorig jaar een helblauw leren jasje gekocht. Als het aan mij had gelegen was het bruin of zwart geworden maar deze is echt leuk en had ik niet gekocht als ik alleen was gaan winkelen.
Net even gekeken naar een wit model en die hebben ze ook in het zwart. https://www.zalando.nl/lacoste-straightset-sneakers-laag-navy-la211a0ed-k11.html
Jaaa die vind ik gaaf!! Alleen ze raden aan een maat groter te nemen... 40,5 wordt t dan. Zou 40 echt te klein zijn?