Wat draag jij vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Luna86, 14 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

#161 GossipGirlxoxo, 18 jun 2020
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2020
    Ja die zijn ook inderdaad erg mooi. Ik heb een paar van ted baker in het poeder roze voor bij mijn poeder roze ted baker handtas :p
    Heb alleen nog geen shirtje waar beide leuk bij staan dus beide ongedragen in de kast. Maar dat komt vast nog wel! Als ik weer ga winkelen gaat de tas weer mee (in een boodschappentasje) en ik blijf net zo lang jurkjes, rokken, shirtjes, blousejes en tops vergelijken tot ik het perfect matchende item gevonden heb zodat ze uit de kast mogen komen :roflmao: (na 2 jaar).

Ysabella, Loveischocola en Cindy1977 vinden dit leuk.
  2. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

3. GossipGirlxoxo

Weet je wat ook een mooie leren sneaker is. De sneakers van Nicolette van Dam en Bas Smit. Er zijn 2 modellen in diverse kleuren combinaties. En dan bedoel ik het fijne leren model, niet het grove Balenciaga model.

Luna86 en Cindy1977 vinden dit leuk.
  4. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    .....tringgggg....

Uw nieuwe sandalen mevrouw! ....

SHIT! Ik zit net op te scheppen dat ik NOOIT nieuwe schoenen koop! :|:roflmao::confused:

Bijgevoegde bestanden:

Vitamientjuh, Ysabella, Nehneh en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

Leuk!! En dit is wel en kleurtje/modelletje wat zo goed als bij alles gedragen kan worden.

Off topic, wat heb jij al super bruine benen zeg! :eek:

Cindy1977 vindt dit leuk.
  6. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik zit al 5 wkn thuis grassprietjes te tellen :roflmao:

Ysabella, Luna86 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  7. GossipGirlxoxo

Ik heb me voorgenomen volgende week eens goed te gaan bijkleuren. Het weerbericht ziet er top uit dus ik ga elke dag na de ochtend schoonmaak en boodschappen niets extra's doen en in het zwembad in de tuin dobberen tot de kinderen uit school komen. Voor mijn gevoel ben ik nog nooit zo wit geweest deze tijd van het jaar. Zonder water om af te koelen hou ik het niet uit in de tuin dus zit eigenlijk alleen maar in de schaduw (en ook dat vind ik lastig, kan de rust niet vinden om helemaal niets te doen). En normaal hadden we al veel weekenden varen achter de rug deze tijd van het jaar en dat is er door corona ook nog geen 1x van gekomen.

En voor het geval dat ik voor het dobberen volgende week ook de rust niet vind heb ik dat in mijn agenda geschreven als planning. En wat op mijn lijstje staat dat moet dus misschien werkt dat voor mij wel, geplande ontspanning :roflmao:

Cindy1977 vindt dit leuk.
  8. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Kijk eens bij Penn & Ink en/of Studio Anneloes! :)

GossipGirlxoxo en Cindy1977 vinden dit leuk.
  9. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Hebben ze m ook in het zwart? Ik zoek nog een paar mooie, fijne zwarte sneakers.

10. siets

siets Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.235
    1.687
    113
    Leiden
    Bijna tegelijk gepost, 5 posts voor jouw post ;)

11. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.973
    33.650
    113
    Mijn kast puilt uit en m’n schoenenkast helemaal. Mijn grootste droom is een inloopkast maar gezien de kinderen van m’n man ook af en toe hier logeren hebben we daar te weinig kamers voor. Ooit willen we verbouwen en dan ‘mag’ het van mijn man ❤️
    Overigens ‘mag’ ik ook niets meer van hem kopen :roflmao: (geintje natuurlijk maar hij snapt niks van al m’n kleren; bijzonder is dan weer wel dat hij het belangrijk vindt dat ik er leuk uit zie :)).
    Dussss, af en toe koop ik iets nieuws (zeg maar gerust eens per week ;)) en als ik het dan aan heb en hij zegt; ‘nieuw?’ dan zeg ik; ‘nee al een poosje in m’n kast maar nooit gedragen’ :p:roflmao::oops:

Ysabella, Cindy1977 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  12. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.973
    33.650
    113
    O grappig. Niet gezien. We hebben smaak @tuc :p:D

Over dit pak krijg ik altijd complimentjes; heel leuk. Heb nog nooit zo een mooie gehad. En ik heb 6 jumpsuits :)

tuc en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  13. GossipGirlxoxo

Dat weet ik niet zeker. Nooit op gelet eigenlijk. Vaak wel, maar of dat dit jaar ook zo is?

14. Celien22

Celien22 Actief lid

14 jan 2013
    452
    32
    28
    Onbekend
    Ik vindt het een hele mooie! Waar is hij van?

Iertje81 vindt dit leuk.
  15. GossipGirlxoxo

Mijn man klaagt nooit over mijn uitpuilende kasten en mijn shop gedrag (is nu vele malen minder dan een jaar of 3 geleden). Als we gaan shoppen en ik twijfel is hij juist altijd degene die roept koop dan in alle kleuren als je twijfelt over de kleur. En laatst zei hij nog toen ik voor de kinderen wat stapeltjes kleding had gekocht. mop je moet echt weer eens gaan winkelen en leuke dingen voor jezelf gaan kopen dat doe je de laatste tijd veel te weinig. Het enige waar hij over "klaagt" is dat hij vind dat ik te veel zwarte kleding heb en altijd met nieuwe dingen naar zwart neig. Dus als hij mee shoppen is koop ik zo goed als altijd iets met een kleurtje terwijl als ik alleen was ik datzelfde iets in het zwart gekocht zou hebben.

Iertje81 vindt dit leuk.
  16. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.973
    33.650
    113
    Only! Maar 1,5 jaar geleden gekocht en nooit meer gevonden. Ik wilde namelijk een 2e :)

17. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.973
    33.650
    113
    Mijn man is echt mijn personal shopper. Hij ziet vaak leuke dingen die ik niet snel zelf zou kopen. Dat is echt leuk! Zo heb ik vorig jaar een helblauw leren jasje gekocht. Als het aan mij had gelegen was het bruin of zwart geworden maar deze is echt leuk en had ik niet gekocht als ik alleen was gaan winkelen.

18. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.917
    9.434
    113
    Gelderland
  19. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
  20. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.917
    9.434
    113
    Gelderland
    ahh kak, het is blauw :eek: zie ik nu! Sorry!

Novi vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina