Wat draagt een baby van 3 wkn met dit weer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door poppedopje, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik vind het altijd enorm lastig om te bepalen wat ik mn zoontje precies aan moet trekken. Want hij heeft het zelf gauw warm, maar wil in bed wel graag onder een deken liggen. En als hij niet helemaal aangekleed is slaapt hij duidelijk onrustiger. (dus als ie zn sokken uit schopt gaat hij al niet meer slapen) Ook wil hij per sé zn armen strak onder de dekens, een typisch inbakerkindje dus. Daarom ben ik altijd blij als het weer wat kouder wordt, want dan kan ik hem een stuk steviger instoppen met een zwaardere deken!

Vandaag een romper, shirt met korte mouwen, korte broek en sokjes. Met in bed een strak gespannen lakentje over hem heen. En dat gaat gelukkig goed! Maar als ik hem uit bed haal is ie wel steeds kletsnat van het zweet. Tegen de middag komt de zon op zijn slaapkamer te staan, dan gaan zn shirt en broekje uit. Kijken of dat wil! :)

2. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Mijn zoon heeft een romper aan zonder mouwen en een broekje verder niks. Ligt onder een lakentje te slapen nu in de kinderwagen binnen. Veel te warm buiten nu.

3. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Vandaag hier een romper met spaghettibandjes en een soort kruippakje met korte pijpjes en spaghettibandjes. En ze heeft het volgens mij warm genoeg!

4. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Hier alleen een rompertje met korte mouwen, verder niks veelste warm, in dr wiegje een lakentje over haar heen.

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Hier vandaag

Korte mouw romp met singlet erover en 3 kwart zomer broekje

Hij lag steeds in de schaduw en was zelfs een brj koud dus later een grote hydrofiel als dekentje
    (lagen op t strand en hij in de wagen maar in de schaduw, ochtend zon plus windje was voor hem in elk geval niet snikheet)

6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.155
    3.036
    113
    Nederland
    jaa ik voel dr nekje regelmatig en is of snikheet, of gewoon lekker warm.. ze ligt nu alleen in n rompertje met lakentje in de kinderwsgen omdat alle deuren & ramen los staan. was vanmiddag 32grafden in huis, nu weer 29.. weet dat tocht niet goed is en heb haar zo goed mogelijk afgeschermd, maar dr bedje is anders kletsnat van t zweet. armkind:(

7. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Ons zoontje is iets ouder. Op zijn slaapkamer is het 28 graden. Hij ligt in een hele dunne romper met lange mouwen, dunne lange of drie kwart broek en sokken in bed. Voorgaande dagen nog wel lakentje over, maar nu niet meer.
    Vind blote armen in bed nog niet wat als ze zo klein zijn. Met deze warmte kruip ik 's nacht zelf ook meestal nog wel onder een dun dekbed.

8. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Mijn poppetje heeft wederom weer een spagettiband rompertje aan, en verder lekker niks. Mijn 2 oudste liggen in een romper met korte mouw.

9. woezelenpip1980

woezelenpip1980 Actief lid

10 okt 2011
    354
    0
    0
    hier onze kleine meis van 1.5 week alleen een rompertje weer niet hoe warm het is maar wel behoorlijk warm op haar/onze kamer .. ze blijft ook gewoon op haar temperatuur als we naar buiten gaan zelf.. dan komt er een truitje en een broekje overheen

10. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Hier ligt ze alleen in een romper en onder een lakentje. 's nachts gaat er nog een dun dekentje over heen. Maar zo voor overdag is een lakentje alleen meer dan genoeg

11. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    zoontje is 16 dagen en ligt al hele dag in romnper korte mouw. Vanmorgen een broekje erbij aan.

12. Kevertje83

Kevertje83 Actief lid

6 apr 2011
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons is het hier binnen de afgelopen dagen ruim 28 graden. Mijn zoontje ligt met deze hittegolf de hele dag enkel in zijn luier (als ik nergens heen hoef natuurlijk :) ) en heeft het zo prima naar zijn zin!

13. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Toen mijn zoontje vorig jaar mei gecorrigeerd een maand was en het zo heet was lag hij binnen op een schapenvachtje in zijn blootje of in een luier, heerlijk vond hij dat. Buiten een rompertje en onder een lakentje.

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier gisteren eerst in romper, shirtje lange mouw, legging en kort broekje. Gistermiddag in romper + legging, met slapen een lakentje over.
    Vannacht in haar kleertjes met m'n dekbed net over haar beentjes. Ze slaapt hier naast mij en leg haar altijd wat hoger neer, normaal met een omslagdoek om haar heen maar nu dus zonder.
    Vandaag heeft ze een romper lange mouw, jurkje korte mouw en legging aan. Het is hier 24 graden in huis.

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Baby os 9 wkn

Vandaag korte mouw romper, buiten ook maar zat in de draagzak
    Is 26 graden in huis

Deel Deze Pagina