Haha jeetje.... Ik had dan willen zeggen ; die broek kan uit. Maar hoe doet u dat met een hoofd dat er niet uit ziet?
Ik bedoel daar zelf mee; kleding met prints van StarWars, Harry Potter, Marvel, StarTrek, Mario of andere Nintendo / Game figuren of computerspellen etc.
Precies dit idd. Of shirts met wiskundige grappen oid. Ik heb er zelf 1 met afbeelding van de Melkweg en daarin dat Google maps tekentje om aan te geven waar ik mij bevind. Aardig detail: als ik het draag valt het zwarte gat precies tussen mijn borsten
Dit wel idd! Leuk! Maar er hangt ook heel veel 'fouts' tussen, dat wens je je ergste vijand niet eens toe.
[QUOTE="iMoeder, post: 21903616, member: Ik zou dit dus best aandoen...[/QUOTE] Ik ook. Minus de fishnets dan. Lekker comfy...
Samen met mijn haarkleur lijkt ook mijn schaamtegevoel met het ouder worden te verdwijnen. Heerlijk gevoel . Ik trek aan wat ik leuk vind en waar ik mij prettig in voel. De ene dag ripped jeans met nikes en de andere dag een satijnen blouse met killerpumps. Mocht het zo uitkomen, ga ik ook gerust in mijn joggingbroek met plastic tuinklompen de supermarkt in. Het kan mij werkelijk niks meer schelen. Om antwoord te geven op de vraag wat vrouwen van een ‘zekere’ leeftijd mogen dragen; ALLES! Als jij je maar prettig voelt.
Ik vond daar heel leuke jurkjes tussen zitten. Ik vind alleen die winkel zo afschuwelijk. In het schemerdonker, met keiharde muziek. Serieus, gaan we shoppen of dansen?
Grappig topic. Ik heb al jaren een saaie kledingstijl, hou niet zo van opvallen. Maar ik vroeg me onlangs af of er ook zo'n soort regel is over tot welke leeftijd je je halflange of lange haar los kunt dragen. Iemand een mening?
Ik geloof niet dat ik me naar mijn leeftijd kleed, maar ik vind dat je op elke leeftijd zelf moet kunnen kiezen wat je draagt. Het gaat om wat je zelf leuk vindt en jij loopt erin. Dus als je nerd shirts wilt dragen, vooral doen Dan voel ik me minder eenzaam als liefhebber van nerdshirts
Ik vind het juist raar dat 95% van alle ‘oudere’ vrouwen hun haar kort knipt. Ik ben het niet van plan iig, vind het juist jonger maken. Blote schouders/armen heb ik ook geen moeite mee.
Dat heeft hoogst waarschijnlijk niks met leeftijd te maken dat vrouwen hun haar kort knippen. Maar naarmate je ouder wordt word je haar steeds dunner. En dan staat lang haar minder mooi.
Maar niet iedere vrouw heeft toch uberhaupt lang haar? Ook jong niet? Bij mij staat het bijvoorbeeld voor geen meter als ik lang haar heb. Wat korter staat beter. Ik vind het heel erg afhangen van hoe je het draagt. Er zijn ook zat vrouwen met lang haar die het juist heel ouwelijk dragen.