dank je wel iedereen. Mirell ik denk ook dat ie leuker is hoor met blote armen en benen en zonder witte sokken
Debby, leuk setje voor Sam. Jurk van Emma is niet zo mijn ding, maar die rose polo vind ik echt stoer!
Bekijk bijlage 240726 Bekijk bijlage 240727 Evi in jurk en legging Hema Thijs in shirt Feetje en broek Hema
Geke, leuk tuniekje, ik vind het rokje van die serie ook zo leuk. Mariomama, wat een schatje, leuk tuniekje Debby, mooie jurk, idd mooier als je er niks onder hebt. Lekker zomers en roze bij jongens is leuk! En ik zag nog een stoer ventje in Vingino, leuk.
Mamatobe, Feetje is een fijn merk voor jongens he! Heb hier ook al het een en ander. Goede kwaliteit!
@Debby82: super! Ik vind het jurkje erg leuk staan bij Emma, en het roze shirt bij Sam vind ik helemaal leuk. Ik hou van roze bij jongetjes! @Mama to be: leuk! @Geke: ik vind het tuniekje erg lief staan! Jamie draagt een spijkerbroek van Tommy Hilfiger, rompertje van de Hema, shirtje van Vingino en schoenen van Vans:
Dankjulliewel! Maar dat heeft iedereen hier hoor, ik vind het ook altijd super leuk om alle foto's te kijken, ook van alle meisjes!
Wij zijn vandaag lekker wezen zwemmen! E draagt Vingino Annie capri met rood-wit hartjesvest Hema, en in het zwembad haar rood-wit gestipte Kate Mack badpak met de kersjes. K draagt Shoeby jeans met zwart randje bij de kontzakken, basic shirtje en donkergrijze GAP fleecetrui. In het zwembad een hawai-zwemshort in wit/blauw/groen.
Ik zag weer een paar stoere jongens en een mooi meisje voorbijkomen! Vans schoentjes zijn echt superleuk!! Hier vandaag makkelijke outfit, vanmorgen naar zh geweest en naar de speeltuin. Blousje B&L, spijkerbroekje Retour