@madeliefke: mooi, lekker vrolijk @andreams: leuk shirt is dat zeg! @sandraske: lief makkelijk setje hoor! @hier vandaag anar kdv Porto azul vestje en benetton rokje, legging en tshirt
Lynn, mooi hoor! Wat zullen de juffen op het kdv smullen van zo'n mooi gekleed meisje . Je doet haar haartjes ook altijd zo leuk. Is denk ik ook al best lang of niet?
@Debby;Wat super lief die roze jurk, die zou Dyoni ook echt geweldig vindenStoer dat roze bij Sam, ik vind roze bij jochies ook echt geweldig! @geke;Wat leuk en het achterkantje is ook erg schattig! @mamatobe;Jurk van je meisje hangt hier ook in de kast Je ventje ook lief.. @andreams;Wat een stoere boy!Echt super leuk!!! @sandraske;Lief blousje zeg! @madeliefke;Geweldig dat roos bij Puck!Wat krijgt ze een wijs bekkie zeg, super @lynn;Wow ze was vast het mooist geklede meisje van de psz! Dyoni vandaag in een jurkje van Frendz, longsleeve van Hema en een legging van Ralph Lauren...Lekker simpel moesten naar t zkh
Tnx madeliefke en babydream! Ja ze zeggen op kdv inderdaad wel dat ze er altijd zo mooi uitziet, en dat alles altijd op elkaar is afgestemd, tot aan de elastiekjes en speldjes aan toe Haartjes zijn idd al wel lang maar moet denk ik eens de puntjes gaan knippen.... Maar ik persoonlijk laat haar nooit naar kdv gaan zonder dat haar haartjes netjes zitten, ik begrijp dat niet, dat sommige mensen het haar niet doen als hun kindje naar kdv gaat ofzo...moet toch gewoon netjes zitten vind ik hoor! @debby: ja dat kan he
@andreams, toppertje! @sandraske, staat erg leuk! @madeliefke, staat super en wat heeft ze toch een lekker koppie hé! @lynn, ik vind het rokje echt heel erg gaaf. Ik vind de bolero er persoonlijk wat minder leuk op. @babydream, leuk. Legging is ook leuk zo!
Bekijk bijlage 240967 Bekijk bijlage 240968 Evi in Billy en Lilly met legging V&D Thijs in broekje Just Small en shirt Ter Stal met strijkapplicatie ( van oma gekregen)
Leuk mama to be! Mila in Tumble en dry spijkerjasje van van de ven en schoenen All stars! En Eef in Hema en schoenen Guess: Deze kleertjes is hoe ik mezelf vaak kleed alleen dan met een sleehak of pump! Bekijk bijlage 240971 Bekijk bijlage 240972
@mama to be, leuk beiden! @futuremama, Leuke stijl!! Eef ziet er erg leuk uit ,maar ik vind de outfit van Mila echt helemaal geweldig!! ps: de beide dames beginnen qua uiterlijk echt steeds meer op elkaar te lijken zeg!! 2 mooie dochters!! oja wit rokje, bij Fay is idd ook een goed idee!! ( helaas wel net verpest met een flinke vlek )
Bedankt wonderteam! En ik vind het ook dat ze steeds meer op elkaar gaan lijken laatst was er iemand die vroeg of ze een tweeling waren.. Balen van je witte rokje met citroen afwasmiddel boenen en dan in de oxxi action misschien dat dat helpt!
wauw!!!! geweldig helemaal mijn ding dit! zou willen dat ik zoiets had om te combineren voor mijn meisje