Tnx meiden! Ja ik wissel het zo eens een beetje af he, dan weer wat chique/jottum achtig en dan weer stoerder met kleur...
@lynn leuk hoor! @wasmachine Rienke is er ook al een keer ingeklommen en kon er niet snel genoeg uit en lukte mij ook niet heel snel en daar is ze zo van geschrokken dat ze het sindsdien nooit meer gedaan..
Wonderteam, wat een boefje die Fay Lynn, *zucht* jouw meisje staat echt alles Debby, hier is ons meisje ook geen broekenfan. Denk dat dat wel komt als ze naar school gaan. Zie Lisa van Diddl nu ook vaker met een broek \ Hier vandaag setje van Frendz met een rokje van Blue System en Sep in een jumpsuit van Kikkid. Zal zo mijn albums eens bijwerken
@Madeliefke; lief van je maar helaas niet waar hoor, dat groene br@nd setje van jou, dat zou mijn meisje bijv dus niet staan
prachtig lynn, ze kan zo naar een bruiloft (vind ik dan ) wonderteam, ja, was ook niet belerend bedoeld hoor, kan gebeuren, je verzint soms niet wat ze gaan doen. lekker boefje! hier staat ie ook beneden, is nog nooit iemand ingeklommen mijn kinderen halen gewoon haast geen streken uit. wat diddl ook vertelde met Lisa en het broodbeleg! haha. Jo heeft een keer een heleboel bonbons uit de kast gepakt en opgegeten want die vond ie zooo lekker. maar ze zijn behoorlijk braaf verder. wel vaak vervelend hoor, maar wel braaf hier kiezeltje setje vandaag, met oranje. maar ik doe hem in de verkoop. ik vind het niet mooi zitten, kruipt erg omhoog (elastiek in de onderrand) en dan loopt ze in dr legging. Straks wat anders aan dus
Je maakt mij ook nieuwsgierig Heb mijn albums bijgewerkt incl Frendz setje van vandaag. Liep pas een maand of anderhalf achter
helemaal mee eens met wat ik net lees dit stijltje vind ik toch echt het mooist bij jouw meisje staan waaromweet ik niet maar dit staat haar het mooist
@ mirell, maar ik heb ook nergens gezegd dat ik het niet eng vond @ geke, haha al die bonbons. Ja mason is nooit van de streken geweest. FAy daarintegen pfffff. @madeliefke, ga zo je album kijken. @lynn, ik ben ook nieuwschierig haha ach bijna alle kinderen doen wel eens wat ,helaas ook enge dingen. Toch vind ik de ondeugenheid op zich van een kind, ook al is het eng stiekem wel een beetje grappig.
@wonderteam: meid, zulke dingen gebeuren. Je draait je om en ze doen het. Natuurlijk is het doodeng, maar kinderne zijn nou eenmaal avonturiers. Zo stond mijn dochter vorige week opeens in d´r broer d´r slaapkamer op de vensterbank... ik werd gebeld door de over buurvrouw. Ik was ´s avonds de was aan ´t afhalen en had had haar dus niet horen lopen.... doodeng... Madeliefke: ik loop hier ook altijd achter, ik plaats af en toe eens een foto. @lynn: mooie set, staat haar goed. Hier ook weer een nieuwe foto van mijn meisje in mijn album.
Ik was in een goede bui ( we moesten aankleden omdat we even naar het dorp hiernaast een boodschapje moesten halen) en zei tegen D. wat wil je aan vandaag, kijk maar in je kast jij mag kiezen. Ze opende de kast en zag de witte petticoat van name it en zei: ik wil de prinsessenrok aan. Oke prima, hmmm effe denken wat doen we daar dan op, oh zie dat jottum hemdje en vestje, dat past er wel bij, hup aan en naar beneden. Maar mevrouw wilde zonder luier en met onderbroek en na herhaaldelijk aangeven dat als ze moest plassen ze naar de wc moest gaan, en ze ging ook braaf 2 keer een seconde of twee op de wc zitten ging ze uiteindelijk een plas doen op de grond met ja, ja onderbroek en rok aan. Dus die gelijk in de was, oh even in de kast kijken wat past er dan bij dat witte hemdje, oh die s&d rok die past daar wel bij, heeft ze die ook een keer weer aan En toen was dit setje dus geboren en gingen we naar het boerendorp verderop om een boodschapje te doen
Oei das eng! Hier ook zo eentje hoor, is net een aap! Klimt overal op, heb haar 2 maanden geleden van het platdak af moeten halen. Op haar kamer zit een deur ipv een raam, zit altijd op slot maar mevrouw kan de sleutels voortaan omdraaien en ineens zat ze op het dak, wat er dan door je heen gaat.. Ik was ook op haar kamer, was aan het opruimen dus ik had haar snel te pakken maartoch.. Deur is dus nu altijd op slot en sleutel hangt waar ze niet bij kan en een extra knip op de deur gezet.. Hier zijn een aantal deuren in huis al extra beveiligd, de deur naar kelder zit een extra haakje, de deur naar de gang en de deur naar opberghok (daar staan de schoonmaakspullen en de verwarmingketel) en de poort is driedubbel beveiligd, wij wonen langs een doorgaande drukke weg.. En geen sleutels op de deuren laten zitten dus!
leuk lynn! zo zie je maar weer... misschien dat ik ro zo ook maar laat kiezen jingles, echt eng! ik heb dat een keer gehad bij mijn moeder, zat jo met een vriendinnetje in het open raam. zich van geen kwaad bewust... hier is erg weinig beveiligd. deuren nooit aangepast ofzo, ze kunnen overal bij, ze kunnen de weg op lopen, ze kunnen in de vijver vallen. medicijnen liggen wel hoog. ik ben wel altijd in de buurt buiten (of iemand anders) en ro is zo'n piepert, die doet niks zonder mij Jo is oud en braaf genoeg om dingen uit te leggen, hij mag trouwens ook zelf langs de straat door de berm lopen naar buurkinderen. is een rustige weg maar ze rijden soms wel hard. tja, je kunt aan veel denken maar niet aan alles. moest me laatst zelfs soort van verantwoorden tegeover mijn schoonmoeder dat Jo zonder helm fietst. tja...