Hier ook zo'n braaf kind . Puck is vaak wat onzeker en is altijd bang om zich zeer te doen, dus maken eigenlijk niks met haar mee. Geen extra sloten oid hier dus. Ben benieuwd hoe dat straks met Sep gaat...
Vandaag een heel speciale outfit, in het thema van zijn feestje (as zaterdag): een Bumba shirt (heel subtiel!), op een Vingino jeans. Foto komt in album!
Hier weer foto in album! @wonderteam;hahaha wat een meissie joh, stiekem in de droger hihi @lynn;hee dat is weer een Danique oude stijl set staat haar ook super!Bolero heb ik hier ook.. @jingles;Vreemd je staat wel in mijn lijst maar ik kan toch niet in jouw album kijken..
Mooi samen sandraske! Hier een ongeduldig driftkoppie dat snel In de schommel wilde. Rokje name it, shirt bomba, legging Hema, all stars. Pictures by gdsludden - Photobucket
Sorry maar vind echt cobalt mooier op het rokje! Had jij blauwe br@nd vestje niet! Lijkt me mooiere combi
@madeliefke ja vond ik ook haha, tis me ook een wijsneus.. @geke leuk! @miekje ja ik heb het brand vestje ook maarja deze hing nog aan de kapstok dus hoefde ik niet naar boven
Ha ha moet er wel een beetje om lachen eigenlijk. Tuurlijk is het eng maar het zijn kinderen en die doen juist enge dingen.. (tenminste die van mij wel ) Hier is de droger en wasmachine ook favoriet.. heb hier ook van alles beveiligd want alles wordt opengedaan, gedraait of getrokken en het gaat altijd zo snel he..
@sandrasje, leuk setje! @ babydream, staat leuk zeg die kleur blauw! @ Lynn, wow vind die stijl haar toch echt het mooiste staan. Die felle kleurtjes ook hoor maar dit staat haar gewoon liever ofzo.. @ geke, erg leuk weer!