Bedankt voor jullie reacties! Ja Lynn hier ook een 104, past nog goed gelukkig! Debby; geeft niet die rode koel zijn toch al uitverkocht
super om te lezen over al die stoute ehhh ondernemende kindjes al zijn sommige dingen wel echt eng. hier dus vooral lisa die zo is of samen. lisa wil lot nog weleens dingen laten doen waarvan ze weet dat het niet mag. en die gekke lot doet het dan nog ook want tja als je grote zus tegen wie je enorm opkijkt het zegt dan doe je dat...
@jingels, oh ja dan schrik je idd ook goed zeg, als ze in de vensterbank staan. Nou je hebt idd gelijk. Kinden doen altijd wel eens wat. @lynn, haha die kids ook hé @sandrraske, ontzettend gaaf de combi zo! @geke, haha dat koppie Leuke outfit. @diddl, oja dat opjutten is ook wel herkenbaar @ikkie124, ah bij jou ook zo'n klauteraar dus
@Diddl: Opjutten is hier ook heel herkenbaar Nog een heel andere vraag: jouw meiden staan vaak op de foto met een microfoon... weet je waar die te koop zijn? J. is namelijk ook dol op zingen 'net als op tv', maar wil zo graag een microfoon hebben! Hier vandaag niets bijzonders qua kleren; J. heeft het groene Br@nd rokje aan met blauw-ecru gestreepte shirt van Bengh (al eerder geshowd in album) en Y. heeft het groen-wit gestipte jurkje van Retour aan, met alleen een onderbroekje. Gisteren officieel begonnen met trainen (was al een paar keer eerder per ongeluk gelukt); 2 plassen in de pot en 4 ernaast. Maar het begin is er, dus we gaan vandaag vrolijk verder!
jeeej! nog een die zindelijk wordt hier vandaag bengh jurkje en legging en vestje bfc, nieuwe laarsjes van hip. zet de foto in album.
miekje, madeliefke en mmv2m bedankt! ja, een vestje met kleurtje erbij is ook leuk maar ik snapte vestjes met korte mouwen nooit zo dus heb die weinig miekje, dat flo vestje van jou is ook met lange mouwen? foto? ik heb roze kniekousen gekocht van B&L is ook wel leuk erbij denk ik! met roze vestje van Bomba maar die heeft ook lange mouwen en ik dacht dit jurkje ook met groene blazer van HEMA. nouja... ze krijgt hem het hele komend seizoen aan dus
@ mmv2m, het is een k3 microfoon, verkopen ze bij de intertoys en bart smit. 584283 K3 Microfoon Eyo!
@Diddl: Thanks voor de info! Die gaat ze helemaal GEWELDIG vinden (maar ik iets minder denk ik @Madeliefke: Goed idee, lid worden van de Tros, dat scheelt toch weer
Dát is een gaaf cadeau zeg!! Heb net ff youtube bekeken, maar wat een geweldig ding zeg. Inderdaad, moeders zullen er knettergek van worden, maar hij is wel erg leuk! Vanaf wanneer zouden ze dit leuk vinden? J is nu al dol op kaaaa diieeeee
Ik ben net lid geworden, maar denk dat ik m'n man ook maar lid maak zodat de jongste er ook 1 heeft. Y. is nu net 2 en vind het ook al geweldig, staat J. helemaal na te doen met de 'Hilaaaaajaaa en de stijn'... Hebben we alvast 2 superleuke sinterklaarskadootjes
ow die is wel leuk! Das een goede tip als verjaardagskadootje voor Rienke.. Die zingt op haar manier mee met k3 (in het chinees) en 's ochtends voor de tv probeert ze danspasje na te doen maarreuh dan ligt ze meestal op der snufferd..
@mmv2m;Hee wat goed ook bezig met het potjeHier thuis gaat het op zich wel goed, ze voelt het redelijk aankomen en gaat dan meestal naar t potje soms nog te laat..Maar ja ben ook pas sinds maandag echt bezig..Vandaag is ze naar de Efteling en heeft maar wel gewoon dr luier aan aangezien ze met mn broer is en dit niet echt handig is Weet wel dat het verwarrend kan zijn voor een kind maar ja ik wist t ook even niet.. @k3;wat een leuke voor haar verjaardag!
@Babydream: Ja, ik probeer het nu ook gewoon even. Als ik merk dat ze er echt nog niet aan toe is, laat ik het weer een paar maanden rusten. Maar het moet gewoon kunnen op deze leeftijd, want J. was met 22 maanden al zindelijk. Vandaag is de stand 2 - 2, dus we boeken vooruitgang! Edit: Ze komt net naar me toe: 'Ikke hebbe poepie', dus nu zit ze weer op het potje!
Weet niet of je hem al kent, maar ik heb een code waarmee je op de nieuwe collectie al meteen 25% korting krijgt.. Als je hem wilt hebben, pb me dan even.