@ madeliefke, dat is een goede tip zeg! Voor dat geld wil ik er hier nog wel eentje! (Fijn 2 door elkaar heen ) @ Leoschelpje, denk dat ze hem dan al hartstikke leuk zou vinden hoor. mijn meiden vandaag in een setje wat ik al eerder heb laten zien maar vind de foto zo schattig (lisa mimpi, lot prenatal) Bekijk bijlage 259466
hier vandaag meissie naar KDV in rokje c&O , shirt hema. vest vinrose!! legging persival. roze shoesme... Ttje in mc greggor en just small ook kdv. foto album
Thx meiden @ Leoschelpje, nee dat niet gelukkig Ze loopt sinds 4 maanden. Noa vandaag in noppies Bekijk bijlage 259719
@diddle;Wat een schatje is het toch!Die bos komt me erg bekend voor Dyoni was ook zon heerlijk pluizenbolletje!
@ Leoschelpje, hihi neehoor is een foto van gister! Heb hier toen wel een foto geplaatst toen ze voor het eerst buiten liep maar dat was nog met winterjas aan in Blijdorp. @ Madeliefke, hihi neehoor krijgt hij niet Ik ( onee Lisa..) heb het net gewassen en dan staat het steeds zo rechtovereind @ babydream, hopelijk krijgt ze net zo snel zulke lange haren als Dyoni!
Wat een schatje! Leuk setje! Rienke's haartjes stonden ook altijd overeind, alleen met veel lotion bleef het een uurtje omlaag!